استراتژی های کفسابی کلی

رول از لاستیک نازک به شکل یک مانع رطوبت و لایه زیر سازی زیر کف پلاستیکی ورقه ورقه شدن. همچنین را بی حس و صدا کمک می کند. چند نوع مختلف ازدر دسترس وجود دارد، اما مطمئن باشید به استفاده از نوع توصیه شده توسط تولید کننده کف پوش است. این به طور معمول در ۳- به رول ۵ فوتی در طول های مختلف می آید.
رول از از دیوار به دیوار، و تر و تمیز آن را به طول با چاقو ابزار. یک مربع T تیغه ۴ فوت طولانی را آسان می کند و مستقیما و مربع است. رول و برش به طول بعدی، پس آن را در برابر اولین قطعه از استراتژی های کفسابی لب به لب. هنوز لبه هم همپوشانی دارند.
بدون نیاز به جزء اصلی وجود دارد و یا نوار استراتژی های کفسابی به از subfloor. اگر لازم باشد، شما می توانید درخواست نوار پوشش در سراسر درز برای جلوگیری از تکه از تغییر در موقعیت

استراتژی های کفسابی و گام های آتی آن

قبل از نصب طبقه جدید، این مهم برای اولین بار به محاسبه عرض از تخته کف را در ردیف اولین و آخرین. که لازم برای چند دلیل: اول، طبقه بسیار بهتر و متعادل-هنگامی که بیش سطر اول و سوم حدود عرض نگاه خواهد کرد. و مهمتر از آن، مهم است که نه ردیف کمتر از نیمی از عرض یک تخته کامل باشد. در اینجا نحوه انجام محاسبات لازم:

aamiami-1
نگاهی عرض اتاق خود را جمع و تفریق ۳/۴ اینچ برای فضای توسعه (به دلیل وجود خواهد ۳/۸ اینچ از spacealong هر دیوار). سپس با عرض یک تخته تقسیم می شوند. است که به شما تعداد تابلوهای تمام عرض مورد نیاز برای پوشش کف، به علاوه عرض کسری از هر تخته باقی مانده است. اگر عرض باقی مانده کمتر از نصف یک تخته است، شما باید قادر به rip کردن کف در ردیف اول به طوری که آخرین ردیف خواهد شد حداقل نیمی از تخته تخته گسترده ای است.
به عنوان مثال: اجازه دهید بگویم که اتاق ۱۲۳ اینچ عرض است، و تخته استراتژی های کفسابی پلاستیکی ورقه ورقه ۷-۱ / ۲ اینچ می باشد گسترده ای است. تفریق ۳/۴ اینچ از ۱۲۳، پس از آن ۷-۱ / ۲ تقسیم به ۱۶٫۳٫ که به ما می گوید که ما ۱۶ تخته کامل نیاز به پوشش اتاق. همچنین به ما می گوید که اگر ما در ردیف اول با تخته کامل آغاز شده، سپس ردیف آخر تنها می تواند سه دهم از یک تخته یا ۲-۱ / ۴ اینچ عرض خدمات کفسابی و نماشویی دارد. در این مورد، لازم است به پاره ۲-۵ / ۸ اینچ از سطر اول به طوری که سطرها اولین و آخرین هر یک می شود ۴-۷ / ۸ اینچ عرض دارد.

استفاده از یک بلوک بهره برداری برای کفسابی

تخته زبان های دیواری مناسب بسیار محکم با هم، به طوری که مطمئن باشید برای استفاده یک بلوک ضربه زدن هنگام بسته شدن مفاصل. اگر شما به طور مستقیم چکش بر روی لبه تخته، شما آن را سرکوب، آن را غیر ممکن به نصب تخته بعدی.
شما می توانید بلوک بهره برداری خود را از تکه تکه از چوب جنگلی، اما شما به نتایج بهتر از یک بلوک ضربه زدن به طور خاص برای کف پوش خود را ساخته شده است. موجود از تولید کنندگان کفپوش، این بلوک معمولا از رزین فنولیک و یا برخی از پلاستیک سخت دیگر ساخته شده است. همچنین، مطمئن باشید که همچنین بلوک ضربه زدن به هنگام ضربه زدن به پایان می رسد از تخته استفاده به نزدیک مفاصل پایان لب به لب.

نماشویی حرفه ای و کفسابی

شما می توانید تقریبا هر ابزار، نجاری از جمله اره میتر، اره، اره منبت استراتژی های کفسابی کاری اره، و یا حتی یک اره دستی به روکش تخته پلاستیکی ورقه ورقه به طول استفاده کنید. با این حال، اره از طریق تابلوهای ایجاد بسیاری از گرد و غبار فوق العاده خوب چرا که هسته اصلی از کف از تخته فیبر دانسیته متوسط ​​(MDF) ساخته شده است. بنابراین اره چشم پوشی و اجاره ورقه ورقه کفپوش برش کتابچه راهنمای کاربر، که شبیه یک برش کاغذ غول پیکر، گیوتین سبک. دسته بلند آن اهرم لازم را به سرعت و بی سر و صدا از طریق تابلوهای تکه تکه بدون ایجاد گرد و غبار بسیار فراهم می کند.
رها در ردیف آخر
ساده ترین راه برای نصب آخرین ردیف از کف است به اولین با هم ضربه محکم و ناگهانی تمام تابلوهای پایان به پایان. سپس کل ردیف را به محل برابر سطر بعدی به آخر کج. تراز مشترک زبان و شیار، و فشار پایین در ردیف آخر. اگر لازم باشد، لغزش نوار کنجکاوی بین ردیف آخر و قرنیز به زور مشترک بسته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *