انواع خدمات کفسابی چیست ؟

همان طور که قبل هم خدمتتان عرض کردیم ، کفسابی چند نوع هست ، حالا این را می خواهیم اضافه کنیم که هر نوع دقیقا چیست ؟

نوع اول : تمیز کردن :

نگاه کنید هدف در واقع از این نوع خدمات کفسابی ، این است که کف فقط تمیز شود ، یعنی کف سرامیک یا سنگ خانه شما ، مشکلی ندارد و فقط یک لایه چرک و کثیفی روی آن را گرفته است . به این حالت بیش تر کفشویی می گویند . اما باز نکته همین جاست که این کفشویی کار خودتان نیست ، یعنی باید کسانی که در این امر حرفه ای هستند و دستگاه کفساب دارند ، این کار را انجام دهند و از متریال خاص خود بسته به نوع کف شما استفاده کنند.

نوع دوم : سابیدن کف

این حالت با حالت قبلی فرق دارد ، یعنی در این حالت باید یک لایه کف سابیده شود و به خاطر همین هم ، مشکلی که وجود دارد این است که این کار کمی سخت تر و زمان گیر تر است . این حالت وقتی رخ می دهد که کف ضایعه در آن رخ داده است . مثلا اگر شما خدایی نکرده روی کف خانه تان اسید یا مواد شیمیایی خاصی بریزد ، ( مثل جوهرنمک یا هرچیز دیگری ) هر کاری کنید ، رد آن تا عمر دارد باقی است ، برای همین است که می آیند و یک لایه کفسابی انجام می دهند .

حالا اگر این مشکل عمیق باشد ، دیگر کار یک بار عبور دستگاه کفساب نیست ، یعنی همین دستگاه باید چندین بار از آن محل عبور نماید. که قیمت آن به مراتب زیاد می شود .

انواع خدمات کفسابی

در این میان یک عامل موثر دیگر هم جنس است ، به جرئت باید بگوییم که جنس گرانیت کلا به قول معروف بدقلق است !! سنگسابی گرانیت ، بسیار دشوار بوده و سبب می شود که انرژی و وقت بیش تری از کفساب گرفته شود . این دشواری خود باعث می شود که کفسابی گرانیت از همه سنگ ها گران تر باشد.

نوع سوم : نوع کفسابی کاملا متداول

این کفسابی که اکثر مشتریان ما هم همین مورد را دارند ، مواردی هستند که مدت ها کف خانه یا مغازه یا هرچیز آن ها اصلا هیچ گونه دستی نخورده و روی آن کار نشده است . مثلا گاراژ یا مغازه ای که کاملا بی استفاده بوده و بعد مدت ها در آن گشوده شده است . در این موارد نیز ما وارد عمل می شویم و چرک و به اصطلاح ضایعات کف را به کلی می زداییم . در این موارد ، کف کاملا تمیز و مثل یک مغازه نو می شود. ( و می توانید به راحتی مغازه را با قیمت بیشتری بفروشید چون ظاهر بهتری دارد ! )

نماشویی ساختمان بدون داربست

1 دیدگاه دربارهٔ «انواع خدمات کفسابی چیست ؟»

  1. خیلی خیلی خوب بود استفاده کردیم
    واقعا خیلی خوبه که توی این بازار اساتیدی مثل شما دارن فعالیت می کنن و علی رغم بقیه قیمت بسیار پایین تری رو ارائه میدن
    افرین و احسنت بر شما خلاصه کلی ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *