شرایط مناسب کفسابی و انجام آن

انجام دادن بهترین راه حل تمیز کردن غیر سمی ¼ یک فنجان خفیف مواد شوینده مایع ظرفشویی اضافه شده به یک سطل آب گرم (برای عملیات های تصفیوی خام) است. برای علائم مشت حمله کردن استفاده نم نم جوش شیرین در یک اسفنج مرطوب و مالش. کف چوب: نفوذ یک طبقه با یک پایان نفوذ بیشتر از یک مات خواهد شد و شما ممکن است قادر به احساس دانه از چوب-این طبقه با روغن یا موم است که به چوب غرق شده است، مانند روغن محافظت می شود. پس از اتمام نافذ شامل رزین و یا بتونه از قبیل روغن های دانمارکی و مهر و موم نفوذ، و پس از اتمام نفت مانند روغن بزرک و روغن تونگ.

آیا (همیشه) استفاده از پاک کننده آب بر اساس طبقه پایان نافذ. آیا پاک کننده مشخص برای یک سطح استفاده نمی کند، آنها می توانند یک ابری پایان نفوذ تبدیل شود.

خلاصه ای از شرایط مناسب کفسابی

  • پاک کننده توصیه می شود برای پایان نفوذ مبتنی بر حلال هستند. استفاده از مرکبات طبیعی حلال به جای یک پاک کننده روح معدنی و یا سقز است. اسپری یک فیلم نور بر روی زمین و شرایط مناسب کفسابی خشک با یک میکرو و یا شرایط مناسب کفسابی گرد و غبار به طور منظم.
  • پاشیدگی باید فورا پاک با آرامی آب پارچه مرطوب و سپس دست های خشک buffed.

برای شرایط مناسب کفسابی لکه های سفید ناشی از نشت آب، استفاده از بهترین پشم فولاد و مقدار کمی از حلال مرکبات طبیعی، به آرامی مالش در یک حرکت دایره تا نقطه رفته است. سپس کمی از روغن جوجوبا به منطقه و چرم گاومیش اعمال می شود.

شرایط انجام کفسابی

طبقه لمینیت لایه بالایی کف پوش لمینیت یک لایه سخت سایش ملامینه و یک لایه از چاپ کاغذ آن را بسیار با دوام و بسیار آسان برای تمیز است. در واقع شما باید جهت سازنده را دنبال، اما اجتناب از محصولات شما تمیز کردن خود به آنها نیاز ندارد. آیا آیا پاک کننده مبتنی بر صابون و یا “شرایط مناسب کفسابی و درخشش” محصولات آنها استفاده نمی طبقه ابری خواهد شد. آیا پاک کننده ساینده، پشم فولاد، و یا پودر تمیز کاری، که می تواند کف شما خراش استفاده نمی کند. آیا موم و یا صیقل طبقه خود را.

انجام دادن خلاء، استفاده از یک پاک گرد و غبار و یا شرایط مناسب کفسابی با یک پارچه مرطوب. برای نشت، با یک پارچه یا اسفنج پاک کنید.

شرایط انجام کفسابی

این طبقه نرمتر هستند و شامل وینیل، مشمع کف اتاق، و چوب پنبه. مشمع کف اتاق است که اغلب با وینیل اشتباه، اما آنها مواد بسیار متفاوت هستند. وینیل مصنوعی است، در حالی که مشمع کف اتاق واقعی است از مواد طبیعی (آرد چوب، rosins، سنگ آهک زمین، چوب پنبه پودر، رنگدانه ها، جوت، و روغن بزرک) ساخته شده است. آیا  آیا محصولات حلال پایه استفاده نمی کند، آنها می توانند نرم کردن و آسیب کف انعطاف پذیر. آیا طبقه صیقلی است. برای لکه های سخت، خمیر پودر پخت و به آرامی با یک دستمال مرطوب پاک کنید.

انجام دادن جارو، شرایط مناسب کفسابی گرد و غبار و یا خلاء غالبا. مرطوب پاک با خفیف تمام مایع طبیعی ظرف مواد شوینده ایسنا و آب گرم است. طه مرطوب با ۱/۲ فنجان سرکه به آب اضافه به شستشو و افزایش درخشش. حذف ساییدگی با فرو بردن یک اسفنج در روغن جوجوبا و مالش به آرامی پس از شرایط مناسب کفسابی.

نتیجه گیری

مشاوره هوشمند از وب خانه های قدیمی است به قبل از خیس کف کاشی و سرامیک قبل از استفاده از هر پاک کننده. آب اشباع کاشی متخلخل و جلوگیری از عوامل تمیز کردن از نفوذ به بدن کاشی. کاشی های کف باید همیشه به طور کامل پس از تمیز کردن شسته. آیا آیا پاک کننده ساینده سخت که ممکن است لعاب خراش استفاده نمی کند. آیا تمیز کردن راه حل مبتنی بر اسید استفاده کنید زیرا آنها می توانند سیلیکات پیچیده خشک با لعاب شکلات آسیب برساند.

انجام دادن تعمیر و نگهداری منظم باید شامل گسترده، یا ترجیحا تصفیوی خشک یا مرطوب کفسابی و یا جارو به منظور کاهش شن. همیشه با روش نجیب ممکن است، که ممکن است عنوان ساده به عنوان آب گرم شروع می شود. مرطوب-کفسابی کاشی و سرامیک با مواد شوینده ملایم pH پایین. خشک طبقه با یک پارچه نرم برای جلوگیری از رگه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *