نکات کلیدی کفسابی که باید حتما رعایت گردند

چمن کفپوش وینیل از هاروی ماریا ۳D سلطنتی کف کفپوش پلی که از ویژگی های طرح ۳D ذهن خم، که به کف اضافه کردن یک بعد کاملا جدید را توسعه داده اند. بسیاری از طرح های را می توان به طبقه ۳D گنجانیده شده است. ما دوست داریم عناصر طبیعی از این سنگ و نکات کلیدی کفسابی برگ اثر، است که مناسب به کراوات در با طراحی سنگ و ماسه پاسیو.

اصول نکات کلیدی کفسابی

کف سازی است در در مخاطرات سبک و در حال حاضر به توجه به اندازه هر جنبه دیگر از داخل یک خانه است. مانند تمام سبک، کفپوش، روند خود را دارد و ما به کارشناسان صنعت صحبت کرد که نظر خود را در چه گرم. ۴٫ دریافت صنعتی نگاه با وینیل جای بتن کفسابی علامت گذاری به عنوان فیندلی، MD از تولید کنندگان کفپوش وینیل هاروی ماریا، روند برای همه چیز صنعتی، تم است که در سال ۲۰۱۴ بزرگ شده به رسمیت می شناسد، و چگونه این را می توان به کف منتقل می شود. مارک گفت: “روند صنعتی در این سال با طبقه بتنی، مبلمان و لوازم جانبی اثبات شده یک مدعی قوی در فضای داخلی محبوب. هاروی ماریا سه گزینه کفپوش بتن اثر در طیف وسیعی از سایه برای تکمیل طرح رنگ خود را انتخاب.”

استفاده از کفپوش اثر وینیل بیش کفپوش بتن واقعی است که آن را بسیار نرم تر نکات کلیدی کفسابی و گرم تر به لمس است. اگر شما به انتخاب برای کفپوش بتن، سپس آن را مهم است که سطح درستی مهر و موم شده چرا که اگر رطوبت قادر به نفوذ در سطح است، آن را می تواند کپک ایجاد کنید.
فضای داخلی به سبک صنعتی در واقع با هم تعدادی از روند های محبوب از جمله metallics و پرنعمت شیک به ارمغان بیاورد. کفپوش وینیل را قادر می سازد بسیاری از طرح ها، از جمله مفاهیم با الهام از ۱۹۵۰s آشپزخانه پرنعمت. رنگ های روشن و طرح یکپارچهسازی با سیستمعامل ایجاد زمینه ایده آل برای یک اتاق واقعا دمدمی. شما می توانید ترکیب و مطابقت کفپوش با دیوارهای خنثی و یا متضاد و حتی در درب دو تاشو خود را، که در طیف وسیعی از رنگ ها می آیند کراوات – بررسی کنید ما هنر پاپ و یکپارچهسازی با سیستمعامل محدوده برای الهام رنگ.

کفسابی و کاربرد آن در انواع ساختمان ها

نقطه کف قرمز توسط Cath را Kidston هاروی ماریا ۵٫ استفاده از طرح کاشی و سرامیک برای یک نگاه یکپارچهسازی با سیستمعامل کاشی و سرامیک نیز می توانید استفاده را در آغوش روند صنعتی و روند یکپارچهسازی با سیستمعامل همیشه محبوب. الگوهای یکپارچهسازی با سیستمعامل فوق العاده خوب کار با مبلمان به سبک صنعتی که شامل فلزات و پارچه لوکس مانند چرم.
تارا ریس، مدیریت نام تجاری در اخراج زمین، معتقد است که کاشی های سرامیک طرح دار می توانید در هر اتاق در خانه و الگوهای یکپارچهسازی با سیستمعامل الهام کار قطعا تاثیر در اتاق نشیمن است. تارا گفت: “کاشی در حال بازی نقش بازیگران در فضای داخلی، با روند قطعی نسبت به استفاده از آنها در سراسر خانه و نه تنها در آشپزخانه، حمام و راهرو به عنوان ما به طور سنتی تمایل به استفاده از آنها در بریتانیا است. با چنین آرایه های هیجان انگیز از رنگ، طرح و اشکال را انتخاب کنید، کاشی برای هر سبک از خانه وجود دارد. وجود دارد پتانسیل های بی پایان برای گرفتن خلاق، و طرح های هندسی برجسته مانند کاشی چینی داربست اخراج زمین به خصوص در حال حاضر محبوب هستند. “

نکات کلیدی کفسابی

کاشی چینی داربست های اخراج زمین تطبیق پذیری از کاشی معنی است که آنها را می توان در هر بخشی از خانه استفاده می شود به عنوان طرح های موجود بی حد و حصر است. شما حتی می توانید مخلوط کردن یک زن و شوهر از الگوهای مختلف جسورانه برای ایجاد یک طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل الهام واقعا منحصر به فرد در خانه شما. کاشی های خود را به من قرض بدهید خصوص به خوبی به فضای نکات کلیدی کفسابی داخلی سنتی سبک، که ما را بر روی دیگری روند گرم فصل به ارمغان می آورد – کلاسیک.

کاربردهای مختلف کفسابی

۶٫ مطلع سبک کلاسیک با تک رنگ کاشی کلاسیک طراحی داخلی به سبک را نفوذ خود را از خانه بزرگ در اروپا، که مطابقت مبلمان از چوب تیره التقاطی تحت پوشش در پارچه مجلل با رنگ میراث سنتی و طبقه کاشی های سرامیک طرح. الگوهای در تک رنگ یک انتخاب ایده آل اگر شما می خواهید یک نگاه بسیار سنتی با نفوذ از دوران ویکتوریا. سیاه و سفید (یا خاکستری و کرم) هستند انتخاب محبوب برای آشپزخانه و خود را به خوبی قرض دادن به فضای داخلی مدرن است.

کف سنگ مرمر قرار دادی با Lapicida کاشی های رنگی نیز می توانید استفاده برای تزریق یک پیچ و تاب و نکات کلیدی کفسابی دریای مدیترانه به یک اتاق با الگوهای کلاسیک و سایه با الهام از آشپزخانه کشور ایتالیا و اسپانیا. Anuraag Parashar، خریدار کاشی در Topps کاشی گفت: “کاشی های تزئینی در رنگ های قابل توجه مانند آبی، سبز و قرمز، بیانیه و در هر اتاق، و ارائه بردن فوری برای خسته کاشی room.Francisco Segarra از ارائه یک سر اشاره به دریای مدیترانه با جزئیات پیچیده و اثر encaustic. تولید شده با استفاده از تکنیک های پیشرفته چاپ دیجیتال، آخرین کاشی الگو نیز از مقرون به صرفه و آسان به تعمیر بودن بهره مند شوند. “

نتیجه گیری

فرانسیسکو Segarra از کاشی با کاشی Topps ۷٫ استفاده از اصلاح کف به یک سبک شاکر همراهی با نگاه سنتی تر، طبقه چوبی همیشه محبوب و با همین دلیل خوب است، به عنوان آنها جذاب هستند و اضافه کردن یک احساس واقعی از گرما به خانه است. روند فعلی در طبقه چوبی است به استفاده از چوب اصلاح که می تواند از طیف وسیعی از منابع آمده است. این واضح است که برای محیط زیست مفید است، اما کف اصلاح همچنین می توانید یک نگاه واقعا منحصر به فرد برای خانه اضافه کردن به عنوان هیچ دو طبقه کنون به طور یکسان خواهد بود. برای یک نگاه شاکر سبک زیبا، چوب با پایان تخته پاره روی اب الهام احیا کرد. نکات کلیدی کفسابی محدوده خانه کوچک از اصلاح کف Co یک احساس واقعی از عشق ایجاد به عنوان ویژگی های چوب بافت طبیعی که نگاه به عنوان اینکه آنها توسط دریا حک شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *