کفسابی بادوام و کاربردی در ساختمان

فروشگاه کفپوش چوب جنگلی در کفسابی بادوام پس از آن می توانید به رطوبت اتاق هوای جدید خو گرفتن. هر چیزی که ممکن مصنوعی تغییر سطح رطوبت طبیعی از اتاق که در آن کف نصب خواهد شد باید کنترل شود. به عنوان مثال، خانه باید به طور کامل محصور و گرمایش و / یا سیستم تهویه هوا باید در سطح اشغال طبیعی عمل می کند. اگر این امکان پذیر نیست، شما نیاز به راه اندازی گرمایش موقت و کفسابی بادوام رطوبت که شرایط از فضای نهایی منطبق است. همه گچ کاری، کار بتن، تیغه، بافت، و نقاشی کتهای کوتاه و کتهای پرایمر باید به پایان رسید و خشک برای جلوگیری از معرفی رطوبت بیش از حد به هوا.
چوب سخت چیدمان کف و آماده سازی

درباره کفسابی بادوام بیش تر بدانید

دادن علامت تیرچه های کف کفسابی بادوام در پایه دیوار و ضربه محکم و ناگهانی در سراسر به شناسایی مکان آنها. تعیین خدمات کفسابی جهت تیرچه های کف که از حمایت و برنامه ریزی برای نصب کفپوش عمود بر آنها؛ این است ضروری نیست، اما به طور کلی بهترین عمل است. شروع نصب و راه اندازی در طولانی ترین، دیوار راست قابل رویت ترین (اغلب یک دیوار بیرونی).

qqq6ddcebaf0454af9d16b7a3718c
اگر می دانید که موقعیت تیرچه های کف، آنها را بر روی دیوار که در آن قالب ریزی و سازه پایه علائم خود را بعد از پنهان کردن علامت. رول از ۱۵ پوند-آسفالت روکش کرافت کف مقاله به ارائه یک مانع بخار و کاهش سر و صدا طبقه. با هم همپوشانی دارند لبه های کاغذ کرافت ۳ اینچ. استفاده از یک چاقو به تر و تمیز کاغذ در اطراف اشیاء مانند یک کوره فولاد سازی دهان شومینه. کفسابی بادوام بستن به از با استفاده از تفنگ اصلی.

نتیجه گیری کفسابی بادوام

در هر دو انتهای دیوار بلند، اندازه گیری ۴۸ اینچ به سمت اتاق، علامت این ابعاد با یک مداد، و سپس ضربه محکم و ناگهانی یک خط گچ بین علائم خود را به عنوان یک راهنما خدمت می کنند. این خط باید دقیقا به دیوار موازی، بنابراین شما می توانید مطمئن شوید تخته کف خود را در این بازی به عنوان شما کار راه خود را در سراسر طبقه نصب آنها. از این علامت، اندازه گیری به دیوار مقابل به فاصله مساوی را بررسی کنید در هر دو به پایان می رسد. اگر اندازه گیری یکسان هستند، دیوار مقابل موازی است. اگر آن را موازی نیست، کفپوش نمی خواهد یا کفسابی بادوام می شود، پس از آن ممکن است لازم باشد کمی تنظیم دستورالعمل خود را.
سپس در سراسر کاغذ شبه کرافت ضربه محکم و ناگهانی در هر مکان از کف تیرچه به طوری که شما قادر به شناسایی که در آن بهترین پشتوانه است برای استخوان زمانی که شما به آن گام دریافت خواهد بود. چگونه به قطع و ببندید کفپوش چوب بادوام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *