کفسابی ساختمان و انواع سنگ در آن

خانه کوچک توسط اصلاح کفسابی ساختمان کف سازی شرکت اگر شما نمی خواهید به تغییر تمام طبقه خود را، پس از آن شما می توانید با یک لیسیدن از رنگ تبدیل راه آسان و هنوز هم به سبک شاکر آغوش.  سفید فورا می توانید یک اتاق بلند و اگر این به نظر می رسد مانند آن ممکن است کمی کسل کننده، و سپس به سادگی اضافه کردن یک لمس از رنگ های مختلف برای برجسته مناطق خاص مانند شومینه و یا حتی رنگ یک اثر فرش بر روی زمین. فارو و رنگ توپ است به خصوص برای طبقه طراحی شده و آن را به عنوان سخت پوشیدن، آن می تواند برای سالهای زیادی گذشته، و یا شما می توانید طراحی خود را به روز رسانی در هر زمان که دوست دارید برای حفظ فضای داخلی خود را تازه.

اصول اولیه کفسابی ساختمان

فارو و توپ رنگ اصلاح چوب ندارد به فقط شود کفپوش اصلاح ندارد به ساده و غیر معمول تر محل از چوب است از، منحصر به فرد تر طراحی اصلاح شده. تولید ورزش و رقص کفپوش، که گلاسکو مبتنی بر سهام متخصصان کفپوش مک کی کف سازی به عنوان اصلاح کفپوش: چوب،، کامل با علائم دادگاه اصلی است. هنگامی که این چوب رله است، آن را یک الگوی متمایز رنگارنگ ایجاد می کند. سعی کنید پارکت کفسابی ساختمان کف چلپ چلوپ از رنگ اگر شما می خواهید یک نگاه که به ارمغان می آورد رنگ و حتی بیشتر به کف خود را، و سپس سعی کنید کف پارکت رنگ، یا با رنگ در سراسر اتاق و یا با لمس کمی اینجا و آنجا. مک کی کف سازی نیز کفپوش پارکت سهام است که از سلفریجز فروشگاه اصلاح شده است، و روشن علامت تجاری زرد سلفریجز سایه واقعا آفتاب را به هر اتاق به ارمغان بیاورد.

کفسابی ساختمان

اصلاح و کف سازی توسط مک کی کف سازی ۱۰٫Get کف بیانیه با Versalitiy از وینیل کفپوش وینیل واقعا به خود خدمات کفسابی می آید که آن را به طرح های غیر معمول به عنوان تقریبا هر تصویر شما می توانید تا فکر می کنم می توان بر روی کف خود را منتقل می آید. Murafloor در کفپوش وینیل الگو تخصص و طراحی آنها محدوده از نقشه جهان به هنر پاپ لیختن اشتاین الهام گرفته است. ریچارد وایلد، Murfloor MD، نظرات در امکانات طراحی بی پایان از وینیل. ریچارد گفت: “به طور سنتی، صنعت کفپوش در مورد حجم تولید انبوه، که در آن شما فقط یک محصول از لیست طرح های موجود را انتخاب کفسابی ساختمان کنید است. پیدا کنم که فوق العاده کسل کننده، و من فکر می کنم این روزها مردم می خواهند سفارشی سازی و توانایی به فرد فضای داخلی خود را . کفپوش چاپ باز می شود تا یک فرصت جدید برای با کف پوش که یک فضای قبلا دست نخورده بود. “

اصطلاحات کاربردی در زمینه کفسابی ساختمان

 هنر پاپ کف سازی توسط مورا طبقه Patterened کفپوش وینیل توسط Murafloor عکس از اندیشه شیکاگو ۱۱٫ آیا آن را به خودتان در حال جستجو برای یک خاموش نگاه واقعا؟ پس از آن زمان به رول، آستین خود را بالا و حفاری از جعبه ابزار خود را در آن است. روند برای سفارشی سازی است به کف گسترش و شخصی طبقه خود را با یک DIY کمی یک راه تضمین شده برای ایجاد وای عامل در خانه شما است. کفسابی ساختمان است بسیاری از ایده ها و آموزش های آنلاین به شما الهام بخش است. ما برداشت یک زن و شوهر از مورد علاقه ما below.Give اتاق خود را پر زرق و برق را با بیش از یک طبقه بتن پر تلالو طلا. آیا می خواهید به خودتان را امتحان کنید؟ سر را به اندیشه شیکاگو بزرگ برای یک tutorial.Unique کامل و کفپوش بازیافت شده ساخته شده از درب بطری. عکس از میرو Dvorscak

عکس از میرو Dvorscak آکاردئون درب طبقه ۵ نقطه چک لیست ادامه سبک مواد از داخل خارج. مواد لازم نیست برای مطابقت، اما طراحی باید مشابه باشد و تکرار هر الگوی. برای انتخاب کردن دو برابر با طرح های آستانه حتی. این حوادث را از مردم قطع به حداقل رساندن، و جلوگیری از یک مانع بین دو فضا ایجاد شده است. بهترین استفاده را از این دیدگاه با انتخاب درب دو تاشو با پروفایل های باریک به حداکثر رساندن کفسابی ساختمان فضای پوشش شیشه ای است. آلومینیوم درب آکاردئون منبع را به رخ کشیدن خطوط دید باریک با این حال بسیار قوی و امن، به شما مقدار حداکثر از شیشه و احساس نهایی فضای بدون افت در امنیت. معرفی سطوح گیاهان اطراف راهرو هر دو در داخل و خارج را به منظور جلب چشم بین فضاهای. نور راه با کف نور افکن به هر دو را با هم فضاهای با نور است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *