کفسابی مرحله ای و شرایط آن

آموزش چگونه به کفسابی مرحله ای کف چوب سخت برای حفظ و نگهداری سرمایه گذاری زیبا شما ضروری است. از آنجا که خاک و دوده نمی توانید در طبقه چوب جنگلی پنهان کردن مانند آنها می توانند بر روی فرش، کفسابی مرحله ای کف خود را ممکن است به نظر “نگهداری بالا.” با این حال، هنگامی که شما معمول خود، بهترین راه برای کفسابی مرحله ای کفپوش چوب جنگلی نیست به نظر می رسد بسیار سنگسابی دشوار ایجاد. دادن طبقه خود را گرد با پاک کردن میکرو و یا پارچه خواهد بود که بهترین دفاع روزانه خود را در برابر خش و آسیب سطح. کفسابی مرحله ای میکرو پد اغلب به خاک دام، ذرات، و سایر آلرژن خانواده الکتریسیته ساکن. با استفاده از جارو به می تواند موثر باشد و همچنین، اما با استفاده از یک جارو تنها هل خاک اطراف. هنگامی که شما می خواهید برای تمیز طبقه خود را بدون آسیب رساندن به آنها، جلوگیری از بلند کردن MOP میکرو خود را تا روی زمین وقتی که شما پاک این روش شما خاک به دام افتاده بر روی پد نگه دارید.

دلایل لزوم کفسابی مرحله ای

تعمیر و نگهداری هفتگی با سخت تر برخورد خواهد کرد که برای رسیدن به مناطق گرد روزانه نمی تواند برسد. جاروبرقی و زمین شوی مرطوب ایده آل برای گرفتن خاک از مناطق مشکل مانند گوشه ها و فضاهای بین هر قطعه از چوب های جنگلی هستند. با این حال، با استفاده از کفسابی جاروبرقی و زمین شوی با احتیاط اضافی آمد که شما می خواهید برای تمیز طبقه بدون آسیب رساندن به آنها. اگر خلاء خود را دارای یک نوار شخص برتر از اقران، مطمئن شوید که آن را به کف نوار برخورد کند. همچنین، چرخ در یک خلاء ممکن است در طبقه آسیب برساند. هنگامی که شما با استفاده از پاک کردن، به یاد داشته باشید که آب و چوب را مخلوط نیست! اجتناب از قرار دادن مایع بیش از حد در کف خود را. به آرامی طبقه خود را با یک پاک کننده کف چوب جنگلی اندازه کافی به آن تمیز بزرگ را خواهد بود. لمس ملایم یکی از بهترین راه برای کفسابی مرحله ای کفپوش چوب جنگلی است.

کفسابی

نتیجه گیری

استفاده از ابزار مناسب برای کفسابی مرحله ای کف خود را – پاک کردن زوج با یک دستگاه قابل شستشو، پد کوچک برای گرد و کفسابی مرحله ای. عمل الکترواستاتیک جذب خاک، میکرو و حساسیت زا خانگی رایج است. اجتناب از استفاده از آب و سرکه، پاک کننده مبتنی بر صابون، موم و یا بخار پاک کننده ها در طبقه چوب جنگلی خود را. سرکه و آب واقع کسل کننده پایان طبقه در طول زمان، در حالی که پس مانده صابون و موم مرخصی مثل سایت پی سی دانلود . تمییز کننده توسط بخار قرار گرما و آب بیش از حد در طبقه خود را، که می تواند به حجامت و بلند مدت آسیب منجر شود. گرد منظم و کفسابی مرحله ای نگه می دارد طبقه چوب جنگلی به دنبال جدید. اما تشک محافظ می تواند زندگی طبقه خود را بیشتر. استفاده از طبیعی لاستیک فرش با یک الگوی وفل در راه ورود و یا مناطق ترافیک بالا، و استفاده از محافظ های کف در مبلمان احساس می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *