کفسابی و فرچه ساب و شرح آن ها

با کفی مخصوص برای کفسابی و فرچه ساب کفپوش چوب بادوام ترین کفپوش چوبی می رود در یک مطرح شده، -چوب قاب معمولی است که با تخته سه لا یا OSB (هیئت مدیره گرا رشته) پانل های ظاهر. از باید تمیز، خشک، تخت، ساختاری، جیر جیر آزاد، و روشن از هر گونه برجستگی سطح و یا اتصال دهنده باشد. استفاده از یک مدت طولانی، هیئت مدیره راست و سطح نجار برای هر حفره یا افزایش تیک بزنید. کفسابی و فرچه ساب شن و ماسه پایین ضربه و نرخهای پایین با درست ترکیب پر کنید. جاگذاری هر اتصال دهنده های مطرح و پیچ هر گونه نقاط جیر جیر با استفاده از ۱ پیچ ۱/۲ اینچ. برای جلوگیری از زمین رطوبت رطوبت از حال افزایش است تا به اتاق و تاثیر منفی بر کفپوش ها، زیر کف کاذب باید حداقل ۱۸ اینچ بالا کفسابی و فرچه ساب و به درستی با ۱٫۵ فوت مربع از منطقه دریچه برای هر ۱۰۰ فوت مربع ازبادی است. پوشش کل منطقه زمین با ۶ میلیون پلی اتیلن سیاه و سفید، با هم تداخل دارند ورق و سپس مداخله آنها را با هم. گسترش مواد ۶ اینچ تا پایه دیوار بتن و نوار آن را در محل.

کفسابی و فرچه ساب

اهمیت کفسابی و فرچه ساب

دال بتنی برای کفپوش چوب بادوام کفپوش چوبی را می توان در دال بتنی بالا درجه نصب شده اگر دال حداقل ۶۰ روز قدیمی است، خشک، و حرفه ای رطوبت آزمایش شده است (این است که فراتر از مهارت های بسیاری از انجام آن خودتان). دال باید صاف کفسابی و فرچه ساب باشد، بدون نقاط بالا و یا پایین. و باید آن را به پایان ماله این است که تمیز داشته باشد. (برای کسب اطلاعات کامل در آماده سازی و نصب و راه اندازی، و نصب کف چوب سخت بیش از بتن.)
قبل از کفپوش چوب بادوام تحویل داده شده است

بیش تر درباره کفسابی و فرچه ساب بدانید

شرایط از خانه خود را باید قبل از مواد تحویل داده شده است آماده برای کف چوب جنگلی باشد. در واقع، کفپوش چوبی معمولا یکی از آخرین تاسیسات در طول یک عوض کردن. برای جلوگیری از آسیب های فیزیکی به سطح، مطمئن شوید کفسابی و فرچه ساب که آن را در بعد از این همه ساخت و ساز می رود و نصب هر لامپ و لوازم است که نمی خواهد در بالای آن نشسته به پایان رسید. چگونه به نصب طبقه چوب جنگلی رطوبت سنجگرما و رطوبت طور چشمگیری می تواند انبساط و انقباض کف چوب جنگلی را تحت تاثیر قرار.

نکات کلیدی بسیار مهم درباره کفسابی و فرچه ساب

کفپوش چوبی به خصوص کف است چوب جامد بسیار مستعد کفسابی و فرچه ساب ابتلا به رطوبت مشکلات. مگر در مواردی که سازنده مشخص در غیر این صورت، کفپوش چوب باید اجازه داده شود برای تنظیم به سطح رطوبت طبیعی خانه قبل از نصب و راه اندازی برای جلوگیری از انبساط و انقباض است که می تواند کار نهایی از بین بردن. این به این معنی هر بسته بندی باید حذف شود و چوب باید برای چند روز در اتاق که در آن نصب خواهد شد انباشته. آیا آن را در گاراژ یا پاسیو بیرونی ذخیره نمی کند. آماده انواع کف برای چوب های جنگلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *