۷ مدل فوق‌العاده برای سنگ کف ساختمان (بهترین سنگ سفید) +عکس

به طور کلی کف های سنگی، از جمله بهترین نوع کف در ساختمان هستند. این نوع کف ها بسیار زیبا بوده و در مقابل بسیاری از سایش، خوردگی، و … بسیار مقاوم هستند. این نوع کف ها به علت زیبایی خود و حالت خاصی که به فضای داخلی ساختمان می بخشند، طرفداران بسیار زیادی دارند. اخیرا عزیزان بسیاری از ما پرسیده اند که بهترین سنگ برای کف ساختمان کدام است؟ در این نوشتار می خواهیم انواع مختلف ایده های بسیار زیبا برای کف سفید سنگی و انواع سنگ ساختمانی کف را برای شما برشماریم. پس اگر به دنبال ایده هایی برای سنگ کف ساختمان و به طور کلی طراحی کف ساختمان هستید، حتما تا انتها با معرفی انواع سنگ سفید با ما همراه باشید:

۱- کف سنگی سفید توام با دیوارهای سفیدکاری شده

سنگ مرمر سفید یکی از محبوب ترین انواع سنگ ساختمانی کف
سنگ مرمر سفید یکی از محبوب ترین انواع سنگ ساختمانی کف

اگر کل فضا اعم از کف و دیوارها همگی حالت سفیدرنگ داشته باشند، می توانند به شدت به فضای داخلی آپارتمان جذابیت ببخشند. معمولا از این ترفند در ویلاهای بزرگ استفاده شده و این سفیدی دیوارها و کف با هم، باعث ایجاد یک ابهت در ساختمان شده و خانه شما را همچون قصری مجلل زیبا خواهد کرد.

۲- استفاده از سنگ سفید در حمام (از متداول ترین انواع سنگ ساختمانی کف)

استفاده از رنگ سفید در سنگ کف ساختمان
استفاده از رنگ سفید در سنگ کف ساختمان

به طور کلی، رنگ سفید به گونه ای خبر از تمیزی و پاکیزگی می دهد. اگر شما قصد دارید که حمامی تمیز داشته که مورد توجه هر میهمانی که به خانه شما می آید قرار گیرد، می توانید از رنگ سفید در حمام خود بسیار استفاده کنید. استفاده از سنگ مرمر سفید در این مواقع نیز بسیار توصیه می گرد. البته همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بایستی سایر عناصر نیز در هماهنگی با سنگ کف ساختمان باشد. مرمر سفید یکی از بهترین انواع سنگ کف ساختمان می باشد.

۳- استفاده از ترکیب سیاه و سفید و کف شطرنجی

استفاده از الگوی شطرنجی برای سنگ کف ساختمان
استفاده از الگوی شطرنجی برای سنگ کف ساختمان

یکی از بهترین ایده ها برای طراحی داخلی ساختمان، استفاده از ترکیب دو رنگ متضاد سیاه و سفید به صورت همزمان است. ترکیب این دو رنگ اگر در دیوارها و پله ها و کف به صورت هوشمندانه ای به کار گرفته شود، زیبایی فوق العاده چشمگیری حاصل خواهد شد. در ایده ترکیب سیاه و سفید، از کف های شطرنجی استفاده می شود.

۴- استفاده از رنگ سفید در ترکیب با بافت چوبی در حمام

استفاده از رنگ سفید سنگ به صورت یکپارچه در برای سنگ کف ساختمان
استفاده از رنگ سفید سنگ به صورت یکپارچه در برای سنگ کف ساختمان

از جالب ترین ویژگی های رنگ سفید، این است که با رنگ چوبی سازگاری شگفت انگیزی دارد. به همین جهت شما می توانید از ترکیب سفید و طرح چوب فضاهای بسیار زیبایی در خانه خود ایجاد نمایید. به همین علت است که امروزه در حمام های مدرن می کوشند تا از این ایده استفاده کنند. در این حالات کف به صورت سنگ های سفیدی به کار رفته و در کنارش سعی می شود که از رنگ و بافت چوبی در موقعیت های مناسب استفاده گردد.

۵- استفاده از ترکیب رنگ سفید و بافت چوبی در آشپزخانه

ترکیب رنگ سفید با بافت چوبی از محبوب ترین ایده های انواع سنگ ساختمانی کف
ترکیب رنگ سفید با بافت چوبی از محبوب ترین ایده های انواع سنگ ساختمانی کف

اگر به بازار رفته و انواع سنگ کف ساختمان را ببینید، با ایده هایی مختلف رو به رو خواهید شد که یکی از بهترین ایده ها برای آشپزخانه استفاده توام سنگ سفید با چوب است. همان گونه که در مورد قبل گفتیم، ایده بالا برای  آشپزخانه نیز بسیار فوق العاده خواهد بود. در این موارد هم شما می بایست کف را به صورت سنگ سفید ساختمانی به کار برده و سعی کنید که کابینت ها و برخی عناصر دیگر آشپزخانه را در کنار سنگ مرمر کف با استفاده از بافت چوبی نمایان کنید.

۶- استفاده از ترکیب سفید و قهوه ای سوخته در سنگ کف ساختمان

ترکیب سفید و قهوه ای سوخته از محبوب ترین انواع سنگ ساختمانی کف
ترکیب سفید و قهوه ای سوخته از محبوب ترین انواع سنگ ساختمانی کف

اگر ترکیب سفید و سیاه، برای سنگ كف ساختمان مورد پسند شما قرار نگرفته است، بایستی بگوییم که ترکیب رنگ های سفید و قهوه ای سوخته برای شما فوق العاده خواهد بود. در این موارد نیز شما می توانید نما و ظاهری بسیار مجلل به فضای داخلی خانه خود ببخشید.

۷- استفاده از ترکیب رنگ سفید و سایر رنگ ها

استفاده از رنگ سبز به همراه سنگ سفید به عنوان انواع سنگ کف ساختمان
استفاده از رنگ سبز به همراه سنگ سفید به عنوان انواع سنگ کف ساختمان

فراموش نکنید که مهم ترین نکته در انتخاب سنگ کف و طراحی داخلی ساختمان، «علاقه» شما خواهد بود. حتما این نکته را لحاظ کنید که به چه طرحی بیشتر علاقه دارید. مثلا اگر به رنگ صورتی علاقه دارید، می توانید در طراحی داخلی از ترکیب صورتی و سفید استفاده کنید.

بسیاری تحقیقات نشان داده است که رنگ سبز از لحاظ روانشناسی آرامش بخش است. شما می توانید از ترکیب رنگ های سبز و سفید برای ایجاد آرامش در آشپزخانه بهره جویید. به عنوان مثال در تصویر بالا کابینت ها سبز و سنگ دیوار و کف ساختمان به صورت سفید اس. با این حال یادتان نرود همان طور که گفته شد مهم ترین نکته علاقه شما است و شما می توانید به جای سبز هر رنگی را با سفید ترکیب نمایید.

مطالب پیشنهادی » کفپوش ساختمانی, پوشش کف

خدمات کفسابی: برای نماشویی و سنگ سابی ساختمان خود با ما تماس بگیرید.

3 دیدگاه دربارهٔ «۷ مدل فوق‌العاده برای سنگ کف ساختمان (بهترین سنگ سفید) +عکس»

  1. سفید به نظر من بهترین رنگ برا استفاده در محیط داخلی خونه است …
    سفید ساده اولا هیچ وقت قدیمی نمیشه و دوما یه حس پاکیزگی رو به طرف مقابل القا می کنه در مجموع یکی از بهترین انتخاب ها ست.

  2. چه سنگ های قشنگی بود انصافا واقعا لذت بردیم لطفا ازین مدل ها بیشتر بزارین
    سنگ سفید هم ساده و زیبا است و هم هیچ وقت تکراری نمیشه و از مد نمی افته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *