برترین و زیباترین انواع کفپوش برای استفاده در حمام

در مقاله قبل، بهترین نوع کفپوش را برای فضاهای خانه برشمردیم و با انواع کفپوش ها به صورت خیلی خیلی کلی آشنا شدیم. در این مقاله می خواهیم ایده هایی بسیار زیبا برای کفپوش حمام را برای شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

۱- کاشی فرش

کاشی فرش

نام کاشی فرش، برای بسیاری آشنا است. با این حال بسیاری هنوز کاشی فرش را به صورت دقیق نمی شناسند. کاشی فرش، در واقع همان فرش است که به صورت کاشی درآمده و قطعه قطعه نصب می شود. کاشی فرش مزایای بسیاری نسبت به کاشی دارد. به عنوان مثال، شست و شوی آن بسیار ساده بوده و به سادگی هرکسی می تواند خودش آن ها را نصب نماید. این کفپوش، می تواند به عنوان یکی از زیباترین کفپوش ها برای حمام مطرح شود. حتما تعجب خواهید کرد اگر بدانید که منظره بسیار زیبای زیر، توسط استفاده به جا و درست کاشی فرش ایجاد شده است:

کاشی فرش

کاشی فرش، در صورتی که به همراه ایده های طراحی دکوراسیون خانه، به صورت درست استفاده شود، می تواند نمای بسیار زیبایی را ایجاد نماید. برای اطلاعات بیش تر درباره کاشی فرش ها می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

۲- لمینت

لمینت

بر همه مسلم است که زیباترین و اشرافی ترین نوع کف، قطعا کف چوبی است. با توجه به استقبال فراوان از این نوع کف، اخیرا مدل های پارکت و لمینیت مختلفی در این زمینه طراحی و اجرا شده است. در همین راستا، یکی از زیباترین کف ها برای حمام کف لمینیت خواهد بود. البته این کف در برابر رطوبت فرسوده می شود و به همین دلیل، باید نوع عایق آن با محافظ پوشش نانو را از بازار تهیه نمایید که اندکی گران تر است. با این حال این هزینه، در برابر زیبایی فوق العاده حمام شما چیزی نخواهد بود.

۳- کفپوش وینیل

وینیل

وینیل یک ترکیب آلی است و امروزه کاربردهای فراوانی به عنوان کفپوش پیدا کرده است. علت گسترس این نوع کفپوش، این است که اولا بسیار زیبا بوده و ثانیا سبک و راحت می باشد. در خود ایران شرکت های مختلفی هستند که کفپوش وینیل را ارائه می کنند و می توانید از آن ها این کفپوش زیبا را تهیه نمایید.

۴- کاشی سرامیک با گرمایش از کف

سرامیک گرمایش از کف

یکی از بهترین، راحت ترین و زیباترین کفپوش ها برای استفاده در انواع حمام می باشد. جنس این کاشی ها به گونه ای است که اولا زیبایی فوق العاده ای داشته و ثانیا گرادیان حرارتی را به خوبی از خود عبور می دهند. به همین دلیل امروزه در ایران از این نوع کاشی بسیار زیاد استفاده می شود. البته نصب سیستم های گرمایشی امری مربوط به شما است و می توانید در صورت عدم نیاز از آن استفاده نکنید و تنها از زیبایی فوق العاده این نوع کاشی ها بهره جویید.

۵- طراحی خلاقانه سرامیک کف

سرامیک خلاقانه

انتخاب کف سرامیک، امروزه در ساختمان ها بسیار متداول است. در این نوع کف ها، می توان با کمی خلاقیت، بهترین و زیباترین چشم اندازها را به وجود آورد. برای این منظور باید سعی کنید که از متفاوت ترین سرامیک ها در بازار استفاده نمایید.

۶- استفاده از کف سنگی

کف سنگ حمام

ما با سال ها کار در امر کف سابی پله، از کف های سنگی ویژگی های فوق العاده ای را دیده ایم. تنها نوع کفی که از اوایل تاریخ بشریت تا کنون امتحان خود را بارها پس داده است، کف سنگی است. به علاوه سنگ فوق العاده مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی بیند. به علاوه سنگ، زیبایی خاص خود را دارا است و به همین جهت، حتی همین امروز هم از این نوع کف استفاده فراوانی می شود.

۷- کاشی سرامیک

کاشی سرامیک

بسیاری تا نام کاشی سرامیک را برای کف می شنوند، فوری می گویند: «نه! ما یک چیز کاملا متفاوت می خواهیم!» در اینجا باید به شما اظهار داریم که کاشی سرامیک، امروزه به قدری گسترده شده و مدل های گوناگونی پیدا کرده است که اگر بخواهید آن را بخرید، کاملا سردرگم خواهید شد. به دلیل همین تنوع بسیار گسترده، شما می توانید از میان هزاران مدل سرامیک مختلف، آیتم مورد علاقه خود را انتخاب نموده و زیبایی فوق العاده ای به کف حمام خود ببخشید.

مطالب پیشنهادی » انواع كف پوش

3 دیدگاه دربارهٔ «برترین و زیباترین انواع کفپوش برای استفاده در حمام»

  1. یعنی فقط یک کلمه بگم عالی بود عالی عالی عالی
    الحق که ترکوندین به خصوص این عکس و مدل آخری که واقعا به معنای واقعی کلمه «لاکچری» بود
    ایول دارین دسمریزاد

  2. بسیار عالی بود مطالبتان اما نقصی که هست اینه که معایب را بررسی نکردین و یا حتی اصلاً به غیر از مورد اول ذکر نکردین. ما برای کف سرویسهای بهداشتی از کف سنگی براق استفاده کرده ایم اما متاسفانه از براقیت سنگ بعد از یک مدت کوتا کاملاً کاسته شده که احتمالاً به دلیل استفاده از مواد شیمیایی بوده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *