تمرکز بر کف سابی حرفه ای و اصولی

کار به سمت درب و اجتناب از پله در مناطق شما فقط تمیز. هر گرد و غبار ریز چسبیده به کف کفش خود را به طبقه چوب و گل است. اگر شما گام در یک منطقه است که مرطوب، اجرای MOP تماس بیش از آن به تمیز کردن این آهنگ. تصویر با عنوان تمرکز بر کف سابی کردن کف مرحله ۱۰ پیش نمایش اجازه دهید این منطقه mopped کاملا خشک کنید. باز کردن درب یا پنجره برای گردش خواهد این روند را سرعت. به طور کلی لازم نیست برای خشک کردن کف تبیان دستی مگر اینکه سطح را نشان می دهد رگه بد. فقط اجازه دهید که هوا انجام کار. تصویر با عنوان تمرکز بر کف سابی کردن کف مرحله ۱۱ پیش نمایش جای هر مبلمان شما را از منطقه خارج شده است. تصویر با عنوان تمرکز بر کف سابی کردن کف مرحله ۱۲ پیش نمایش چسبیدن به تمرکز بر کف سابی کردن به خشک کردن زمانی که شما به پایان رسید. اگر شما در سطل را ترک کنند، آن را فاسد و شروع به بد بو. قطع آن را با پایان مرطوب کردن و چسبیدن به آن جایی که در آن کمی آب زیر خواهد صدمه دیده است.

تمرکز بر کف سابی و پروژه های کفسابی

دور از آب تمرکز بر کف سابی کثیف در یک توالت. این یک مکان بهتر برای قرار دادن چیزی است که ممکن رسوبات جامد است، و شما هر گونه غرق کثیف ندارد. در حالی که به شدت لازم نیست، این یک ایده خوب به شستشو تمرکز بر کف سابی کردن خود و به زور گرفتن آن به طور کامل یک بار دیگر قبل از حلق آویز آن را، به طوری که باقی مانده از خاک و تمرکز بر کف سابی کننده ها در تمرکز بر کف سابی کردن نشستن در همه زمان ها نیست.

تمرکز بر کف سابی

سوالات خوان و پاسخ هنوز سوال شما را نمی بینید؟ آن را بپرسید در اینجا: شما نیاز دارید چه چیزی را بدانید؟ ما بهترین های ما را انجام دهد به پیدا کردن پاسخ. ارسال نکات اگر عملیات های تصفیوی را به شما هیجان نیست، در موسیقی قرار داده و از آن به عنوان یک تمرین آزاد فکر می کنم. تغییر آب تمرکز بر کف سابی کثیف بسیاری؛ اگر شما آن را کثیف، آن را تغییر دهید، در غیر این صورت شما را تا پایان بشویم طبقه خود را با آب کثیف و این نقطه از عملیات های تصفیوی نیست. در امتداد باریک مانند دالان ها و راهرو، تمرکز بر کف سابی کردن قرنیزهای اول و سپس وسط.

کفسابی در مدت قابل قبول

مبس (مبس) رشته، به ویژه کسانی که ساخته شده از الیاف طبیعی، هنوز هم برخی از بهترین خارج وجود دارد، هر چند تمرکز بر کف سابی کردن اسفنج ساده ممکن است بهتر در خدمت اگر شما در یک فضای بسیار کوچک هستند. استفاده از پادری خوب، داخل و خارج، می تواند کمک به جلوگیری از بسیاری از خاک از درگیر شدن در ردیابی، در وهله اول. بنابراین آیا این عمل از کفش پوشیده نیست در داخل خانه. اگر پاشنه ساییدگی خدمات کفسابی در یک طبقه را ترک کرده اند، سعی کنید مالش در آنها را با تنها لاستیک بدون مارک کفش است. این همیشه موثر است، اما آن را اغلب آسانسور مشت حمله کردن مانند یک تمرکز بر کف سابی کن بزرگ است.

شما می توانید زمان بین جلسات تصفیوی واقعی با عملیات های تصفیوی نقطه گسترش، بشویم تنها نقاط مشخصه کثیف و / یا الگوهای ترافیک. شما حتی می توانید یک کهنه مرطوب لیز خوردن در اطراف با پای خود را برای تمیز کردن مناطق کوچک و یا نشت به راحتی. تمرکز بر کف سابی کردن با بسیاری از مواد در پایان آن، مانند تمرکز بر کف سابی کردن رشته بزرگ و سنگین خواهد بود که آن را پر از آب است. یک اندازه است که مدیریت برای شما خواهد بود، به خصوص اگر شما یک مقدار زیادی از کف برای پوشش نیست را انتخاب کنید.

جلب اعتماد مشتری کف سابی

از تمرکز بر کف سابی کننده اسید، مانند سرکه، در کف سنگ استفاده نمی کند. سنگ مرمر، گرانیت، و تخته سنگ را می توان با اسید آسیب دیده است. اجتناب از میفشرد تمرکز بر کف سابی را با دست خود. علاوه بر این که بسیاری از خاک ناخوشایند، مبس توانید انتخاب کنید تا خرده شیشه و زباله های دیگر است که می تواند پوست شما را کاهش دهد. مطلع یک سطل یا تمرکز بر کف سابی کردن با یک زمین شوی اسفنجی ساخته شده و یا در حال حاضر یک شوی اسفنجی است که متناسب با در سینک خود را، دور زدن استفاده از یک سطل وجود دارد – جستجو آنلاین برای آن؛ “غرق شوی اسفنجی MOP”. آن را به یک کار بهتر به هر حال انجام. هرگز تمرکز بر کف سابی طبقه چوب جنگلی مومی به عنوان آب می تواند به آنها آسیب برساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *