خدمات حرفه ای کفسابی و فوت و فن آن

وینیل، کاشی و سرامیک، ورقه ورقه، و یا چوب: کف آشپزخانه شما به احتمال زیاد از یکی از مواد زیر ساخته شده است. برای نشت آشپزخانه مشترک، از جمله مواد غذایی، چربی، یا فاجعه چسبنده، اولین نقطه ای با یک حوله کاغذی مرطوب حمله. در صورتی که کار نمی کند، تلاش های خود را با پاک کننده مناسب برای هر نوع کف و یک کمی از گریس آرنج تمرکز کنید. اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن. نحوه پاک کردن کف وینیل شاید معمول ترین سطح کف آشپزخانه، وینیل نیز بسیار آسان برای خدمات حرفه ای کفسابی و نگهداری است. این به خصوص مهم است، با این حال، برای حذف لکه ها از وینیل در اسرع وقت، به عنوان اجازه می دهد یک لکه به تنظیم و یا خشک ممکن است آن را غیر ممکن به حذف.

وسایل لازم برای خدمات حرفه ای کفسابی :

  • جاروب
  • آب گرم
  • سطل
  • ظرف مواد شوینده ملایم مانند عاج
  • قلم مو با موی لاستیک یا پارچه نرم
  • پاک کردن
  • آرمسترانگ پس از ‘N انجام بدون شستشو تمیز کننده کف
  • حوله های تمیز

این فرایند خدمات حرفه ای کفسابی:

آغاز شده توسط جارو کف، مطمئن شوید که به خیط و پیت کردن خاک از گوشه و تحت لوازم است. اولین تلاش برای خدمات حرفه ای کفسابی کف خود را با آب گرم و پاک کردن. اغلب، هیچ مواد شوینده مورد نیاز است. اگر خاک باقی می ماند، استفاده از عاج صابون مثل دانلودها ظرف را در آب گرم. آیا بیش از اعمال صابون ظرف نیست – تنها حباب نور باید در آب ظاهر می شود. با استفاده از پاک کردن و یا پارچه نرم، اسکراب طبقه به آرامی. نقاط خیره ممکن است لاستیک نیاز قلم مو و خدمات حرفه ای کفسابی از دست ها و زانو خود را . استفاده از حوله برای خدمات حرفه ای کفسابی رطوبت بیش از حد. اجازه می دهد که طبقه کاملا خشک شود. اگر خاک باقی می ماند، سعی کنید آرمسترانگ پس از ‘N انجام بدون شستشو تمیز کننده کف. آزمون نقطه اول و تمام جهات بسته دنبال کنید. شما نیاز به استفاده از پاک کننده ها، اسکراب با یک قلم مو، و پاک کردن پاک.

نکات مهم

اطمینان حاصل کنید که کف قبل از از سرگیری استفاده خشک است. چگونه برای خدمات حرفه ای کفسابی کف کاشی و سرامیک کف کاشی سرامیک لعاب دار بسیار کم تعمیر و نگهداری است. اگر از روش زیر ناموفق است، در نظر گرفتن یک پاک کن شیشه و سرامیک تجاری مانند. چه شما نیاز دارید: جاروب پاک کردن و یا اسفنج آب گرم ظرف مواد شوینده ملایم مانند عاج سطل این فرایند خدمات حرفه ای کفسابی:

  • نخست، رفت و برگشت طبقه به طور کامل. هنوز در گوشه و کنار را فراموش نکنید و در زیر لبه لوازم.
  • بعد، پر کردن سطل با آب گرم.
  • اضافه کردن ظرف مواد شوینده اگر نقاط چسبنده یا چرب در طبقه وجود دارد. در غیر این صورت، آب گرم باید فقط خوب کار.
  • پاک کردن و یا اسفنج کف، شستشو اغلب.
  • اجازه می دهد طبقه به خشک قبل از استفاده.
  • چگونه برای خدمات حرفه ای کفسابی چوب ورقه ورقه طبقه

خدمات حرفه ای کفسابی

کلید نگه داشتن کف پوش لمینیت تمیز است برای جلوگیری از غوطه ور شدن آن را با آب. رطوبت بیش از حد می تواند به درزهای کار، باعث آنها را به متورم شدن و آسیب به زمین است. چه شما نیاز دارید: جاروب سطل اب سرکه سفید پارچه نرم این فرایند خدمات حرفه ای کفسابی: آغاز شده توسط به طور کامل جارو کف. بعد، مخلوط کردن و یک فنجان سرکه در هر گالن آب در سطل. شیب پارچه نرم را به سطل، اجازه می دهد آن را به اشباع با راه حل. به زور گرفتن پارچه را به سطل، از بین بردن رطوبت آنجا که ممکن است. پاک کردن پارچه مرطوب روی زمین، تبدیل شوند. شستشو پارچه در راه حل زمانی که آن را کثیف می شود و یا شستشو در سینک قبل از فرو دوباره. مراحل ۳-۵ به عنوان مورد نیاز است. اجازه می دهد کف به هوا قبل از استفاده خشک. چگونه برای خدمات حرفه ای کفسابی طبقه چوب جنگلی

 هنوز آب در کف چوب جنگلی استفاده کنید! ایستاده آب می تواند بی رنگ و یا چوب آسیب طبقه، و اشتباه گران قیمت و یا وقت گیر به رفع است.

کفسابی و تمیزی کف

جاروب تمیز کننده استخوان طبقه چوب جنگلی پاک کردن میکرو این فرایند خدمات حرفه ای کفسابی: نخست، رفت و برگشت طبقه. مطمئن باشید که به زیر لوازم و در گوشه است. دستورات زیر در جنگلی بطری پاک کننده، مخلوط به قدرت مناسب (در صورت لزوم) و اعمال به طور مستقیم به پارچه میکرو است. در غیر این صورت، به آرامی غبار کف با پاک کن. هنوز پور مایع بر روی یک کف چوب جنگلی. کار در اطراف اتاق، شستشو با پاک کردن میکرو. نکات اضافی و مشاوره نشت کفسابی سنگ کف  پاک به عنوان به زودی به عنوان آنها رخ به اجتناب لکه ها و یا آسیب. گریس، یک ظرف غذا آشپزخانه مشترک، به راحتی می توانید از کف با ترکیبی از عادی صابون ظرف و آب حذف خواهند شد. اسکراب گیر در لکه های مواد غذایی با یک پد اسکاچ Brite. هنوز یک پد سیم دانه بر روی هر نوع کف پوش استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *