راهنمای کفسابی حرفه ای در ساختمان

چگونه به نصب راهنمای کفسابی حرفه ای کف چوب سخت در این مقاله: آماده شدن برای کفپوش چوب بادوام چوب سخت چیدمان کف و آماده سازی چگونه به قطع و ببندید کفپوش چوب بادوام تخمگذار ردیف اول کف چوب تکمیل نصب کفپوش چوبی مشاوره های تخصصی در مورد چگونگی نصب طبقه چوب جنگلی از آغاز تا پایان، از جمله ابزار و مواد، آماده سازی، طرح، برش، و چفت و بست

راهنمای کفسابی حرفه ای ساختمان و سنگی

چگونه به نصب طبقه چوب جنگلی کریستینا ریچاردز نصب و راه اندازی کف چوب جنگلی موفق است که قطعا یکی از با ارزش ترین انجام آن را به خودتان پروژه. کفپوش چوب جنگلی جدید می تواند یک اتاق را با گرمی، راهنمای کفسابی حرفه ای زیبایی، و تبدیل به سبک و همچنین می تواند کسی که آن را نصب حس رضایت بخش انجام داد. مهندسی مقابل جامد چوب کف همانطور که در چوب کف راهنمای خرید مورد بحث، دو نوع اصلی از کف چوب جنگلی وجود دارد: جامد و مهندسی شده است که به طور قابل توجهی متفاوت است.

خدمات کفسابی
هنگامی که شما را نگه دارید تا یک نمونه، شما می توانید تفاوت بلافاصله بگویید. کفپوش چوب جامد است که معمولا ضخیم تر و واضح است که یک قطعه واحد از چوب است. مهندسی کفپوش چوب نازک تر با لبه های که شبیه تخته سه لا است. هنگامی که شما در لبه نگاه کنید، شما می توانید بگویید سراشیبی یا نمای بام تا با هم از چندین لایه از مواد ساندویچ شده است. اگر شما قصد راهنمای کفسابی حرفه ای نصب کف خودتان، کفپوش مهندسی چوب است که معمولا بهترین شرط مگر اینکه شما یک مقدار زیادی از تجربه با نصب و راه اندازی کف چوب. کفپوش مهندسی چوب های گران قیمت کمتر، نصب آسان تر است، و بهترین از همه، می آید prefinished. به نفع دومی حذف نیاز به شن و ماسه و در پایان با زمین، به طور چشمگیری ساده کار است.

کفسابی ساختمان

علاوه بر این، به دلیل کفپوش مهندسی چوب است از لایه های از چوب ساخته شده ساندویچ و با هم پیوند می خورند، آن را با ثبات تر از چوب جامد و مقاوم در برابر تغییرات ناشی از حرارت شدید و رطوبت است. کفپوش جامد چوب است، تمایل دارد به پیچ و تاب، پیچ و تاب، گسترش، و قرارداد با تغییرات در رطوبت و درجه حرارت.
شما می توانید یک طبقه جامد چوب در subfloor تخته سه لا مطرح معمولی نصب و یا در یک کفسابی سنگ دال بتنی به درستی آماده (نگاه کنید به نصب کف چوب سخت از بتن) اما تنها در صورتی که سطح کلاس بالا است (باید بیش از ۳ اینچ پایین تر از زمین سطح خارج) به راهنمای کفسابی حرفه ای دلیل رطوبت، است که به طور معمول در حال حاضر در زیر زیر درجه طبقه، می تواند بسیار مخرب به چوب جامد. مهندسی-کفپوش چوبی (و یا دیگر مواد کفپوش، مانند کاشی یا وینیل) ممکن است بالا یا زیر کلاس نصب شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *