قواعد کفسابی و ضرورت رعایت آن ها

این تصویر از سیندرلا در دست و زانو شستشو کف او است به معنای بیرون کشیدن ترحم. به همین دلیل است که گمراه کننده جدید محصولات قواعد کفسابی کردن کف و سیستم به طور مداوم معرفی به ما جلب شده است. قواعد کفسابی کردن کف می تواند خیلی ضعیف ترین کارهای و بیشتر از ما را یک معجزه کوچک به سهولت عذاب نیست. متاسفانه بسیاری از محصولات قواعد کفسابی کردن معمولی که وعده داده یک طبقه آسان و درخشان، وحشتناک برای سلامت ما و محیط زیست است. ما می توانیم یک مادر تعمیدی ​​پری ارائه نمی اینجا، اما ما می توانیم شما نشان دهد که چگونه برای قواعد کفسابی کردن کف خود را بدون به خطر انداختن سلامت خود را.

قواعد کفسابی چه هستند ؟

اگر شما استفاده از مواد شوینده معمولی در طبقه خود را، خوب، از آن به عنوان گرداندن و مغرور مواد شیمیایی سمی در سراسر بزرگترین سطح از خانه خود را فکر می کنم. و پس از آن مطالعه سازمان حفاظت محیط زیست نشان دادن سطح داخلی از آلاینده (مانند فرمالدئید، کلروفرم، و استایرن) اعم از دو تا ۵۰ برابر بیشتر از فضای باز سطوح و بیشتر آن از قواعد کفسابی کردن وسایل معمولی در نظر بگیرید. برخی پاک کننده کف شامل شگفت آور سمی از مواد تشکیل دهنده لیست افرادی که با این پاک کننده های سنگین اغلب تجربه سوزش چشم، سرگیجه، از دست دادن تمرکز، خستگی، خس خس، سرفه، حملات آسم، عفونت های تنفسی، و پنومونی افزایش حساسیت.

پاک کننده های کف که به شما نیز درخشش شما خارج از کشتار با گاز از پلیمرهای مبتنی بر نفت است. علاوه بر این، بسیاری از رایحه و عطر است که به همراه پاک کننده کف های معمولی هم آلاینده های هوا در محیط داخلی هستند خود به خود، و یا بی اثر خود به خود هستند، اما مخلوط با ازن به ایجاد فرمالدئید و دیگر آلودگی هوا سمی است. “هوشمند” راهنمایی تعمیر و نگهداری کف کلید به حداقل رساندن نیاز به قواعد کفسابی کردن فرمول تعمیر و نگهداری خوب و منظم است. خاک بر روی زمین می تواند سطح ساخت طبقه حتی سخت تر برای قواعد کفسابی کردن پاک کردن. در اینجا برخی از تکنیک های “هوشمند” است که به کاهش نیاز به قواعد کفسابی کردن می باشد:

  • پادری محل در ورودی (به نام فرش پیاده روی کردن، نه تنها خاک را کاهش دهد اما منجر شود و آفت کش ها).
  • بپرسید که کفش می شود در ورودی حذف شده است.
  • طرح به طور منظم گسترده، جارو و یا گرد و غبار تصفیوی.

رعایت قواعد کفسابی

بررسی اجمالی قواعد کفسابی اصولی

سطوح مختلف کف نیاز به یک نوع خاص از فرایند قواعد کفسابی کردن. با استفاده از روش اشتباه است و فرمول مواد کفپوش خاص خود را در نهایت می تواند (و یا به سرعت) خراب کردن زمین است. برای همه از راهنمایی های زیر، لطفا تست اول در کم رنگ هستند برای تعیین سازگاری با طبقه خود را. مراقبت برای رابطه جنسی برای همه کف چوب همان است. شما باید بدانید که اگر چوب شما دارای یک سطح و یا اگر آن را تا پایان نافذ. دوست دارم این؟ هرگز از دست داستان دیگری است. یک طبقه با پایان سطح بسیار براق و براق است، و توسط پوشش در بالای سطح محافظت می شود. پس از اتمام سطح در بالای سطح چوب نشسته، مانند رنگ، و شامل پوشش، پلی اورتان (پلی اورتان)، اکریلیک و اپوکسی.

مرطوب بشویم کف چوب با سطح

در نظر بگیرید آب دشمن را به یک کف چوب. اگر آن کمپرس در، تاب و آسیب امدن خواهد شد. عملیات های تصفیوی مرطوب یک روش به موجب آن کفسابی سختی مرطوب است، شما گودال کوچک آب از آب در کف چوب را نمی خواهم. بسته به اینکه چقدر از زمین خود را می بیند و یا در اتاق خاص (آشپزخانه)، شما ممکن است به آن پاک عنوان اغلب به عنوان یک بار در هفته، دیگر مناطق ممکن است به آن نیاز دارید بسیار استخدام کمتر است. به مرطوب پاک کردن، مرطوب پاک کردن و به زور گرفتن به عنوان آب بسیار به عنوان امکان پذیر است. برو بر کف دو بار، برای اولین بار به حل خاک و سپس دوباره، پس از شستشو پاک و زنگ آن را به طور کامل، دوباره به شستشو. طبقه سپس می توانید خشک با یک buffed شود حوله این است که به راحتی با اتصال یک حوله به یک دسته گیره کفسابی انجام می شود.

سوالاتی مهم در حوزه قواعد کفسابی

  • آیا صابون روغن، پاک کننده موم، و یا محصولاتی که وعده استفاده کنید “درخشش است.” آنها را ترک ساخت و ایجاد مشکلات زمانی که زمان برای قرار دادن یک کت سطح جدید در طبقه آن است.
  • آیا وینیل یا مراقبت کف کاشی و محصولات در طبقه چوبی استفاده کنید. واکس اکریلیک باعث چوبی برای تبدیل شدن به لغزنده و ابری که تنها می تواند توسط سنباده و بازپرداخت ثابت شده است.
  • آیا پاک کننده آمونیاک استفاده نکنید آنها کسل کننده خواهد پایان و عملکرد طبقه خود را.
  • آیا سرکه استفاده کنید. پاک کننده پایین و pH (اسیدی، مانند سرکه) می تواند در سخت سپرده آب و مواد معدنی حل، اما می تواند خاک و دوده مقابله کند. بسیاری از مردم در سرکه تکیه می کنند، اما از آنجا که اسید است آن را در نهایت کسل کننده به پایان برسد.
  • آیا پاک کننده pH بالا (بیشتر قلیایی، مانند صابون شدیدتر) استفاده نمی خوبی در حل خاک و دوده است. بلکه در نهایت کسل کننده به پایان برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *