کفسابی انواع سنگ به صورت اصولی

کفپوش و پله> چگونه به: پاک کفپوش وینیل چگونه به: پاک کفپوش وینیل توسط بویل شوارتز چگونه به کفسابی انواع سنگ مواد کفپوش نحوه پاک کردن کفپوش وینیل عکس: آرمسترانگ کاشی وینیل و کف پوش لمینیت جذاب، با دوام، و طولانی مدت است، حتی در شرایط بالاترین ترافیک یک خانه، اما محصول است که قطعا غیر قابل خراب کردن است. خوشبختانه، کفسابی انواع سنگ کفپوش وینیل یک فرایند نسبتا ساده و ارزان است، و با مراقبت های مناسب، آن را آسان برای حفظ ظاهر چشم نواز مواد است. گالری مرتبط چگونه به: همه چیز تمیز

کاشی حمام طبقه: ۹ گزینه های بالا آشپزخانه کفپوش: گزینه های محبوب کاملا غیر منتظره جایگزین کفپوش اولین قدم این است که سعی کنید به حداقل رساندن آلودگی، لکه ها، ها و خراش ها قبل از آنها رخ می دهد. با گذشت زمان، خاک و گرد و غبار می تواند به پایین لباس و تنزل پایان بر روی هر نوع کف پوش، از جمله کاشی وینیل و یا ورقه ورقه؛ بنابراین آن است که همیشه یک ایده خوب برای گذاردن حصیر یا فرش جلو با کیفیت فارس نیوز خوب و یا منطقه فرش در مقابل درگاه به طوری که شن و دوده را به خانه مهاجرت نیست. یکی دیگر از تذکر مفید است به استفاده از یک ورق از تخته سه لا و یا پوشش هر زمان شما نیاز به حرکت مبلمان در سراسر طبقه؛ این کمک خواهد کرد جلوگیری از علائم مشت حمله کردن و یا اشک در وینیل. شما همچنین ممکن است مایل به استفاده از سرسره وینیل زیر پا و پاها از مبلمان خود را به حفاظت در برابر دندانه دائمی است.

راهنمای کفسابی انواع سنگ

مرتبط: سبز پاک: سازگار با محیط زیست محصولات برای کفسابی انواع سنگ خانه خود را تصفیوی طبقه وینیل با پاک کردن و آب صابون که آن را به کفسابی انواع سنگ کفپوش وینیل می آید، شما نمی توانید به اشتباه با آب ساده و پاک کردن اسفنج! همیشه پاک کردن نشت در اسرع وقت، و پاک کردن به طور مرتب با آب ساده. برای کفسابی انواع سنگ فشرده تر، در اینجا چند راهنمایی ها و تکنیک عبارتند از: همیشه خلاء و یا پاک کردن خشک طبقه برای حذف خاک سطحی، گرد و غبار، مو و قبل از حرکت به کفسابی انواع سنگ و مرطوب؛ مطمئن شوید که شما در زیر مبلمان دریافت کنید، در گوشه و کنار، و در امتداد قرنیزهای. یکی از بهترین پاک کننده برای کفپوش وینیل سرکه سیب است. اسیدیته در سرکه کمک می کند حذف خاک و دوده بدون ترک تجمع صابون و یا موم. نگران نباشید.

کفسابی انواع سنگ

یک فنجان سرکه سیب طبیعی با یک گالن آب گرم ترکیب و استفاده از طه مرطوب برای کفسابی انواع سنگ، شستشو پاک طور مرتب با آب گرم است. سرکه سفید جایگزین برای سرکه سیب طبیعی اگر شما می خواهید به شما به عنوان پاک ضد عفونی. اگر طبقه خود را به ویژه کثیف، سعی کنید اضافه کردن چند قطره صابون مایع ظرفشویی به مخلوط قبل از بشویم یک بار با مخلوط صابون، بار دوم با سرکه و آب است. برای اضافه کردن درخشش به کف وینیل خود، اضافه کردن چند قطره از روغن بچه به راه حل سرکه و آب.

نکات مهم کفسابی

بطری هاینز سیب سرکه  برای ساییدگی خیره، سعی کنید با قرار دادن برخی کفسابی روان کننده یا روغن جوجوبا در یک حوله و مالش منطقه تا ساییدگی ناپدید می شوند. تمیز با راه حل سرکه و آب به حذف هر گونه اثری از روانکاری. برای لکه های مواد غذایی از آب انگور، خردل، سس گوجه فرنگی، سس گوجه فرنگی و مانند آن، خمیر جوش شیرین و آب و به آرامی مالش لکه تا زمانی که از بین می رود. تمیز به حذف هر گونه اثری از جوش شیرین. نرم، برس نایلونی-موی زبر می تواند کمک به حذف بسیاری از انواع لکه ها، به ویژه هنگامی که با حلال های مشترک خانگی استفاده می شود. الکل می تواند مورد استفاده برای حذف رژ لب، رنگ مو، و لکه جوهر. استفاده از ارواح معدنی برای حذف لکه مداد رنگی مومی، رنگ، و نشانگر. استفاده از یک ناخن روب لهستانی که حاوی استون به حذف ناخن لکه لهستانی.

نتیجه گیری

چند مناطق از احتیاط و محصولات وجود دارد برای جلوگیری از که آن را به کفسابی انواع سنگ کفپوش وینیل می آید: هنگامی که جارو وینیل، یک “نوار شخص برتر از اقران” پیوست استفاده نمی شود؛ این می تواند سطح کف آسیب برساند. هرگز اسکرابر بسیار ساینده و یا پشم فولاد استفاده کنید. آیا مواد شوینده، پاک کننده ساینده، یا “پاک کردن و درخشش” محصولات، چرا که این می تواند یک فیلم کسل کننده در طبقه ترک کنند. آیا موم رب و یا بلشس مبتنی بر حلال استفاده نمی کند. آیا آمونیاک و یا مبتنی بر آمونیاک کفسابی انواع سنگ راه حل در کفپوش وینیل استفاده کنید. این می تواند شکستن مواد و باعث ترک در کف. برخی پاک کننده تجاری به طور خاص برای کفپوش وینیل طراحی شده است. این خدمات عبارتند از چوب کاج سل تمیز کننده چند سطحی. تعهد کاشی و وینیل پاک کننده های کف و کاشی و تعهد وینیل کف پایان با درخشش آینده؛ و آرمسترانگ پس از ‘ñ تایید انعطاف پذیر و سرامیک تمیز کننده بدون شستشو کف و آرمسترانگ لهستانی. تنها با کمی زمان و گریس آرنج، کفپوش وینیل سال ها استفاده و سوء استفاده و هنوز هم نگاه دوست داشتنی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *