بوی غذا را از خانه بیرون کنید (راهنمای کامل)

در بسیاری از خانه ها آشپزخانه محیط بسته ایست یا پنجره کوچکی دارد که نمی تواند بوی غذا را به خوبی تخلیه کند و این امر باعث می شود اغلب بوی غذا در منزل بپیچد و باعث آزار شود .
اما نگران نباشید راه هایی وجود دارد تا این مشکل را از میان برداشت .

به توصیه های زیر عمل کنید :

  • بعد از پخت و پز پنجره های خانه را بازکنید هود یا هواکش را روشن کنید تا با جریان یافتن هوا در خانه بوی غذا از خانه برود . البته چون این کار انرژی زیادی را هدر خواهد داد و مخصوصا در زمستان ممکن نخواهد بود ما راههای دیگری را نیز به شما پیشنهاد می کنیم .
  • می توانید برای از بین بردن بوی غذا یا بوی سوختگی غذا حوله نمناکی را بالای سرتان بچرخانید تا بوها را به خود جذب کند .
  • برای اینکه در زمان پخت و پز بوی روغن و سرخ کردنی ها در منزل پخش نشود می توانید از قبل مقداری سرکه سفید را در ظرفی ریخته آن را کنار اجاق گاز قرار دهید تا بوی غذا را به خود جذب کند .
  • همواره به یاد داشته باشد که هود و هواکش باید قبل از اقدام به پخت و پز روشن شوند .

اگر بوی نامطبوع سوختن غذا در فضای منزل پیچید به توصیه های زیر عمل کنید :

یک قابلمه را از آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز بگذارید و چند لیمو ترش را بریده داخل آن بیاندازید . زمانی که آب جوشید و بوی لیمو ترش در فضا پیچید بوی سوختگی غذا کم کم از بین خواهد رفت.

راه حل دیگر جوشاندن داریچین و وانیل درون آب می باشد . این کار هم بوی سوختگی را از بین می برد و هم باعث معطر شدن فضای خانه خواهد شد .

برای این کار حتی می توانید مقداری واینل و دارچین را درون ماهیتابه تفت دهید . حتی پیشنهاد می کنیم  با  تفت دادن مقداری جعفری  بوی سوختگی را از خانه بیرون کنید .

خدمات کفسابی: مرکز سنگسابی و پیچ ورولپلاک سنگ نما

مطالب پیشنهادی » بهترین سنگ برای کف ساختمان – شستن کفش اسکیچرز

2 دیدگاه دربارهٔ «بوی غذا را از خانه بیرون کنید (راهنمای کامل)»

  1. دستتون درد نکنه خیلی خوب بود
    بوی غذای سوخته کل خونه ما رو برداشته شوهرم هر موقع غذا درست می کنه این بو پخش میشه همه از این که بره غذا درست کنه جلوگیری می کنیم معمولا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *