راه های از بین بردن بوی بد توالت به صورت کامل و حرفه ای

مشکل بزرگی در خانه‌ها مخصوصاً در خانه‌های کوچک وجود دارد پیچیدن بوی بد توالت در خانه است که باعث رنجش اعضای خانواده می‌شود. خانم‌های خانه اغلب از این موضوع گله‌مندند که حتی باوجود اینکه اقدام به تمیزی توالت می‌نمایند باز هم بوی بد آن در خانه وجود دارد.

این موضوع وقتی قرار است مهمانی در خانه حضور یابد حادتر می‌شود. چون به هر حال هیچ کسی دوست ندارد به شلختگی و بی‌نظمی متهم شود.
اگر شما هم جزو آن دسته از خانواده‌ها هستید که از این موضوع رنج می‌برید نگران نباشید چون قرار است در این مبحث ما راهکارهایی را به شما علاقه مندان کف سابی پیشنهاد دهیم که بتوانید این مشکل را برای همیشه حل کنید.

راه‌های از بین بردن بوی بد توالت:

یکی از روش‌هایی که با آن می‌توان بوی بد توالت را از بین برد استفاده از دستگاه بخور است. می‌توانید گیاهان معطری را بسته به سلیقه خود انتخاب کرده و در دستگاه بخور بریزید. پیشنهاد ما استفاده از لیمو، پرتغال، وانیل، دارچین، ترنج یا میخک است که باز هم بسته به سلیقه خودتان می‌توانید انتخاب‌های دیگری نیز بکنید.

بعد از اینکه دمای دستگاه بخور بالا رفت خانه‌تان پر از بوی معطری خواهد بود. اگر در خانه دستگاه بخور ندارید هم ناراحت نشوید می‌توانید در یک قابلمه آب ریخته و همان گیاه معطر دلخواهتان را درون آن بریزید. بعد از اینکه آب به جوش آمد زیر آن را کم کنید و اجازه دهید بوی معطر در خانه بپیچد.

گیاهان و گل‌های خوشبو

گل‌ها و گیاهان که مظهر زیبایی و طراوت هستند نقش مهمی را در تصفیه هوا نیز بر عهده دارند. پیشنهاد ما به شما نگهداری گل‌ها و گیاهان معطر در محیط خانه است تا علاوه بر طراوت و تصفیه‌ی هوا از شر بوی‌های نامطلوب در خانه هم خلاص شوید.

استفاده از اسانس

خانم‌هایی که به گردگیری خانه مشغول هستند به‌راحتی می‌توانند دستمال گردگیری خود را به اسانس مورد علاقه‌شان آغشته کنند و با آن به گردگیری منزل بپردازند. با این کار عطر اسانس در کل فضای خانه پخش خواهد شد. و بوی بد توالت شنیده نخواهد شد.

عودهای خوشبو

میانه‌تان با عود چطور است؟ بله عود! می‌توانید در منزل عود روشن کنید. در بازار عودهایی با اسانس‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید مطابق سلیقه‌تان از آن‌ها در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید و در مواقع دلخواه برای خوشبو شدن فضای خانه روشنشان کنید.

حتما بخوانید: نماشویی در تهران

سرکه سفید

سرکه سفید هم برای از بین بردن بوی بد توالت گزینه مناسبی است. سرکه سفید در ظرفی ریخته در گوشه‌ای از اتاق قرار دهید. هر چند وقت یک‌بار سرکه را عوض کنید. سرکه سفید بوی بد توالت و هر بوی بدی که در محیط وجود دارد را جذب می‌کند.

شمع‌های معطر 

شمع‌های معطر را فراموش نکنید. می‌توانید از این شمع‌ها در فضاهای مختلف منزل استفاده کنید. در سرویس‌های بهداشتی، حمام، اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و هر جای دیگری از منزل این شمع‌ها را به‌عنوان دکوراسیون داخلی استفاده کنید و در مواقع لزومان ها را روشن کنید تا از شر بوی بد در محیط خانه خلاص شوید.

آب‌لیمو و سرکه

اگر می‌خواهید به‌سرعت بوی خانه را تلطیف کنید می‌توانید از آب، سرکه و آب‌لیمو به نسبت مساوی استفاده کنید. این محلول را داخل ظرف اسپری ریخته و در محیط خانه اسپری کنید. هر چقدر مقدار آب‌لیمو و سرکه را بیشتر کنید محلول حاصل قدرت جذب بوهای نامطلوب بیشتری را خواهد داشت. با این روش حتی می‌توانید بوی بد سیگار را نیز به‌سرعت از بین ببرید.

گلوله‌های پنبه‌ای

از وانیل هم برای خوشبو کردن منزلتان استفاده کنید. بوی مطبوع وانیل در فضای خانه انسان را به هیجان خواهد آورد. می‌توانید وانیل یا هر اسانس دلخواهی را که دوست دارید را انتخاب کنید و گلوله‌های پنبه‌ای را داخل اسانس مورد نظر فرو کرده و داخل ظرف‌های زیبایتان در گوشه کنار خانه قرار دهید.

چوب کبریت

کبریت نیز برای از بین بردن بوهای ناخوشایند منزل گزینه مناسبی است. از سوختن چوب کبریت گوگرد آزاد می‌شود. این گاز به‌راحتی تمام بوهای محیط را جذب کرده و به‌سرعت آن را از بین می‌برد. کافی است چند چوب کبریت را در خانه آتش بزنید.

لامپ

یکی دیگر از پیشنهادهای ما به شما برای از بین بردن بوی بد توالت در خانه این است که عطر یا اسانس مورد علاقه خود را انتخاب کنید و زمانی که چراغ خاموش است عطر یا اسانستان را روی لامپ اسپری کنید. بعد از روشن شدن لامپ بویی که در فضا خواهد پیچید عطر خوشی است که انتخاب کرده‌اید.

مطالب پیشنهادی » سرامیک کف پذیرایی – نحوه تمیز کردن پارکت – انواع کف سازی در ساختمان

2 دیدگاه دربارهٔ «راه های از بین بردن بوی بد توالت به صورت کامل و حرفه ای»

  1. خیلی مطلب خوبی بود واقعا
    توالت های خونه ما بوش کل فضا رو برداشته واقعا
    دمتون گرم که ما رو امروز با این مطلبتون نجات دادین
    درود و افرین بر شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *