برنامه زمانی کفسابی و لزوم اهمیت دادن به آن

بسته به میزان ترافیک در خانه خود را، توصیه می کنیم پرداخت طبقه هر ۲-۳ ماه با ما استخوان طبقه چوب جنگلی لهستانی و شن و ماسه و بازپرداخت تقریبا هر ۳-۵ سال.

برنامه زمانی کفسابی ماهانه

پرداخت طبقه خود را هر چند ماه یک راه بسیار خوبی برای برنامه زمانی کفسابی کفپوش چوب جنگلی است. پرداخت تجدید و تازه پایان که کف چوب جنگلی خود را محافظت می کند. با کف که به نوعی از درزگیر محافظ، آن را به پایان است که گرفتن بیشترین توجه به زمانی که ما جنگلی کفسابی واقعی تمیز نمی باشد. پرداخت طبقه خود را پر می کند در خش میکروسکوپی و صاف کردن سطح محافظ طبقه است. لهستانی کف چوب جنگلی است یک کار دشوار نیست و می تواند با یک مقدار حداقل از تلاش انجام شده است.

برنامه زمانی کفسابی سالانه

با تمام دهید ما در طبقه چوب جنگلی ما قرار داده است، در نظر دادن طبقه خود را عمیق تمیز و یا شن و ماسه و روکاری هر ۳-۵ سال. مخرب و بازپرداخت طبقه خود را به طور کامل حذف پایان محافظ های قدیمی و آن را جایگزین. اگر طبقه خود را تا به برخی از خش های عمیق و یا مغار، سنباده و بازپرداخت می توانید این آسیب تعمیر، می روم شما با کف چوب جنگلی تمیز.

برنامه زمانی کفسابی

نکات مهم در امر کفسابی

در اینجا چند راهنمایی اضافی است که شما را در بهترین راه منجر خواهد شد برای برنامه زمانی کفسابی کفپوش چوب جنگلی عبارتند از:

  • استفاده از تشک. محل تشک و یا فرش در راههای ورودی و یا سایر مناطق ترافیک به حداقل رساندن مقدار خاک و بقایای که می شود بر روی کف خود را. اطمینان حاصل کنید که پوشش محافظ استفاده می کنید برای کف چوب طراحی شده است. برخی تشک لاستیکی حمایت می تواند رطوبت دام، طبقه مخرب در روند.
  • همه چیز برای جلوگیری. اجتناب از استفاده از آب و سرکه، پاک کننده مبتنی بر صابون، موم و یا بخار پاک کننده ها در طبقه چوب جنگلی خود را. سرکه و آب واقع کسل کننده پایان طبقه در طول زمان، در حالی که پس مانده صابون و موم مرخصی یک ورزش . تمییز کننده توسط بخار قرار گرما و آب بیش از حد در طبقه خود را، که می تواند به حجامت و بلند مدت آسیب منجر شود.
  • نگرانی ترافیک. همانطور که شما می آیند تا با روال های نگهداری خود را به یاد داشته باشید که استفاده کلی از طبقه خود را دیکته خواهد کرد که چگونه اغلب شما نیاز به برنامه زمانی کفسابی. مناطق پر ترافیک ممکن است نیاز به یا جلا در اغلب موارد، در حالی که کف-کمتر آباد میتوانید کمی بیشتر بین شستشو و برنامه زمانی کفسابی شدید تر است.

پیدا کردن بهترین راه برای برنامه زمانی کفسابی کف چوب سخت، به زمان و صبر و شکیبایی را، اما با ابزار مناسب و تکنیک، شما قادر خواهید بود برای نگه داشتن طبقه خود به دنبال بهترین خود. به یاد داشته باشید که زمانی که شما صرف حفظ طبقه خود را محدودتر در مقایسه به چه مقدار زمان شما صرف لذت بردن از طبقه خود را. استخوان ارائه می دهد انتخاب گسترده ای از پاک کننده ها و سخت افزار است که برنامه زمانی کفسابی کف چوب سخت خود را یک نسیم می کند. یافتن ابزار مناسب و طبقه خود را تمیز فوق العاده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *