با سیب زمینی تمیزکاری کنید! خواص فوق العاده سیب زمینی در تمیزکاری

همگی ما از مضرات مواد شوینده شیمیایی خبر داریم و می‌دانیم که این شوینده چه ضررهای جبران ناپذیری در بدن انسان ایجاد می‌کنند. ما می‌خواهیم شوینده‌ای کاملاً طبیعی و بدون ضرر را به شما معرفی کنیم.

اگر به شما بگوییم در تمیز کاری‌هایتان می‌توانید از سیب زمینی استفاده کنید چه می‌گویید؟

۱-   با سیب زمینی کفش‌هایتان را برق بیندازید.

شاید باورتان نشود یکی از راه‌های داشتن کفش‌های تمیز و براق استفاده از سیب زمینی برای پاک کردن آن‌هاست. حتی سیب زمینی می‌تواند خراش‌های کوچی را که روی کفشتان ایجاد شده را تا حد زیادی‌ترمیم کند.

۲-   سیب زمینی نقره را جلا می‌دهد.

زنان علاقه زیادی برای آراستن خانه با نقره دارند اما اغلب از اینکه نقره‌هایشان جلای اولیه را ندارد شاکی هستند ما پیشنهاد می‌کنیم نقره‌هایتان را با سیب زمینی تمیز کنید تا از برق خیره کننده آن‌ها لذت ببرید.

۳-   شیشه‌ها را با سیب زمینی پاک کنید.

تمیز کردن شیشه همیشه جزو سخت‌ترین کارها بوده اما نه با سیب زمینی! برای پاک کردن لکه‌هایی که روی شیشه‌ها جا خوش کرده و به‌راحتی پاک نمی‌شوند از سیب زمینی کمک بگیرید. فقط مراقب باشید تا بعد از تمیز کردن شیشه‌ها با سیب زمینی به شیشه نخورید. بله قدرت پاک کنندگی سیب زمینی شما را به حیرت خواهد انداخت.

۴-   زنگ زدگی‌ها را فراموش کنید.

اگر جزو افرادی هستید که از زنگ زدگی اشیای فلزی خود شاکی هستید سیب زمینی را امتحان کنید. لازم نیست اسباب زنگ زده را دور بیندازید فقط سیب زمینی را امتحان کنید.

سیب زمینی را از وسط نیم کنید و یک طرف آن را در نمک آشپزخانه فرو کنید و اطمینان پیدا کنید که نمک کاملاً به سیب زمینی چسبیده باشد؛ سپس سیب زمینی را روی ماده زنگ زده آن قدر بکشید تا دیگر اثری از زنگ زدی روی جسم نماند.

بهترین کفسابی و نماشویی با واترجت را از ما بخواهید.

مطالب پیشنهادی » کفپوش سالن پذیرایی – کف‌سازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *