نکات تخصصی در تمیز نمودن کف

نکات تخصصی در تمیز نمودن کفنکات تخصصی در تمیز نمودن کف

تمیز نمودن کف هر بخش و قسمتی از خانه فوت و فن های مخصوص به خود را دارا بوده و می توان با دانستن اندازه ای از نکات خاصی خانه را کاملا تمیز نمود. از بخش های بسیار مهمی که بسیار دیده می گردد کف سابی سرامیک ها هستند که باید نحوه تمیز نمودن جوهر لیمو و لکه برداری آن ها را کاملا دقیق بدانید.
یادتان نرود که جوش شیرین ماده ایست که میتوان از آن برای لکه بری نیز استفاده نمود همچنین کف سابی سرامیک ها را بسیار عالی تمیز و لکه برداری می نماید. این ماده می تواند در براق نمودن کف سابی سرامیک ها نیز کمک بسزایی نماید.

شرح نکات کلیدی کفسابی

می توان از وایتکس خالص در تمیز کردن کف بدون آب نیز استفاده نمود نکته ی قابل توجه و البته ایمنی که در این مورد باید رعایت گردد استفاده از یک تی است تا وایتکس با دست تماس نداشته باشد. البته دقت داشته باشید که خیلی سریع باید با آب وایتکس را تمیز کنید.

درز میان کاشی ها را می توان با یک پارچه ی نمدار تمیز نمود که صد البته زحمت زیادی دارد ولی تمیزی بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. همچنین می توانید از یک گچ برای لعاب کاری مجدد استفاده کنید.

از جهتی برای لکه بری کف سابی سرامیک ها ساده ترین راه استفاده از بخار شو هاست که با آب خالص هم به دلیل فشار زیاد و بخار آب لکه ها را از بین می رود. البته باید دقت داشته باشید که میزان حرارت آب بخارشو زیاد نباشد.

هم چنین بهترین راه برای جلوگیری از به وجود آمدن لکه های سخت و پاک نشدنی روی کف سابی سرامیک ها شستوی آن ها به طور مداوم است. به محض به وجود آمدن لکه با یک اسفنج خیس آن را از بین ببرید.

قبل از لکه گیری باید به طور کامل گردو خاک روی کف سابی سرامیک را برطرف کنید. گرد و خاکی که روی کف سابی سرامیک ها قرار دارد باعث می گردد تا لکه های جدید ایجاد شده و قدیمی ها نیز درست پاک نمی شوند.

هم چنین بهترین راه برای جلوگیری از به وجود آمدن لکه های سخت و پاک نشدنی بر روی کف سابی سرامیک ها شستوی آن ها به طور مداوم است. به محض به وجود آمدن لکه با یک اسفنج خیس آن را از بین ببرید.

کفسابی حرفه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *