کفسابی و نماشویی به صورت سریع

کفسابی و نماشویی نکته برای تخمگذار پلاستیک-طبقه روکش کفپوش پلاستیکی ورقه ورقه یک راه ساده و ارزان برای پوشش یک منطقه بزرگ است. اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن قبل از شروع. بیشتر از مکانیک ی ورقه ورقه کفسابی و نماشویی در اواسط ۱۹۹۰s به بازار ایالات متحده معرفی شد آن را کمی بیش از یک کنجکاوی بود. برخی از سازندگان و طراحان حتی آن را به یک بیت از یک شوخی در نظر گرفته. هیچ کس را در حال حاضر خنده. کفسابی و نماشویی در کمتر از ۲۰ سال، ورقه ورقه پلاستیکی شد و باقی می ماند، نوع سرعت در حال رشد از کف پوش فروش می رسد. این آسان است به درک چرا: کفپوش پلاستیکی-ورقه ورقه بسیار با دوام است، بسیار مقاوم در برابر لکه، مقرون به صرفه، و برای آسان، انجام آن را به خودتان نصب و راه اندازی طراحی شده است.

کفسابی و نماشویی

سرعت کفسابی و نماشویی

طبقه پلاستیکی ورقه ورقه نصب شده است با استفاده از روش شناور کف، به این معنی قطعه هست پایین با ناخن و یا چسب بسته نیست. در عوض، تخته زبان های دیواری با هم جامعی و پس از آن گذاشته، و یا “شناور” بیش از یک underlayment لاستیک نازک. این روش یکی از سریعترین، ساده ترین راه برای نصب یک طبقه جدید است. این به طور معمول حدود ۴ ساعت کفسابی و نماشویی طول می کشد تا نصب کف پوش در یک اتاق ۱۰ × ۱۲ فوت. در حالی که نصب کفپوش پلاستیکی ورقه ورقه نسبتا ساده است، در اینجا چند راهنمایی و ترفندها است که می تواند به شما کمک کند تا پایان با یک شسته و رفته، نصب و راه اندازی حرفه ای با کیفیت عبارتند از:

موارد مهم کفسابی و نماشویی

فضولی تا قالب کفشک را اگر اتاق دارای یک چهارم کفسابی و نماشویی دور قالب ریزی کفسابی و نماشویی و سازه کفش حال اجرا در امتداد قرنیز، آن را حذف کنید. اما ترک قالب ریزی و سازه قرنیز را در محل. بالازدن تا قالب ریزی و سازه کفش استفاده از یک نوار نازک کنجکاوی. (آن را گرفتند آسیب نمی جایگزین کردن آن بعد از نصب کف پلاستیکی ورقه ورقه). قالب ریزی و سازه کفش خواهد شکاف گسترش ۳/۸ اینچ گسترده بین تخته پلاستیکی ورقه ورقه و قرنیز را پوشش میدهد. و هنگامی که استخوان کفش به جای خود، مطمئن شوید که آن را به ناخن قرنیز، نه کف پوش.

تضعیف پوشش برای اطمینان از کف پوش جدید متناسب با منظمی در اطراف درگاه، لازم کفسابی و نماشویی است به تر و تمیز، و یا تضعیف، روده درب و میدان سمت به طوری که کف زیر لغزش. ذخیره کردن یک تکه از لاستیک در مقابل پوشش و پس از آن مجموعه یک قطعه قراضه کفپوش پلاستیکی ورقه ورقه در بالای صفحه. این نشان می دهد شما چگونه بالا به کاهش است. در مرحله بعد، با استفاده از یک اره رفت و برگشتی، کفسابی و نماشویی اره دستی و یا با چند کاره نوسان برای کاهش خیط و پیت کردن در بالای ضایعات کف و سقف و از طریق پوشش. تکرار به تر و تمیز روده باقی مانده و میدان طرف. سپس خلاء تا تمام گرد و غبار و آوار.
دبستان از آماده از برای با ضربه زدن هر گونه که ممکن کفسابی و نماشویی است از سطح بیرون زده. سپس به آرامی در اطراف کل اتاق راه رفتن در حالی که گوش دادن به هر ها. اگر شما هر گونه، رانندگی یک پیچ تیغه ۲ اینچی از طریق از در هر نقطه پر سر و صدا. این موثر ترین اگر شما درایو پیچ به پایه های.

1 دیدگاه دربارهٔ «کفسابی و نماشویی به صورت سریع»

  1. احسنت و آفرین بر شما
    بنده اخیرا یه کار کفسابی داشتم که اتفاقا بایستی با سرعت انجام میشد ولی اشتباه کردم با یه سایت دیگه تماس گرفتم
    الان که با شما اشنا شدم واقعا ناراحتم که چرا کارو به شما ندادم
    ان شاءالله که موفق و پیروز باشین استاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *