درباره کفسابی سنگ کف بیش تر بدانید

مواد با کیفیت کفسابی سنگ کف را انتخاب نمایید. کف پوش لمینیت ارزان دارای شانس بیشتری معیوب حق دور و در طول زمان است. از طریق استفاده، ممکن است پیچ و تاب، دست و پنجه نرم، و توسعه لکه دائمی است. اگر شما در حال کار با یک نجار حرفه ای، برای افکار خود را بر روی بهترین مارک بپرسید. اگر شما از خود شما هستند، از آنها بخواهید یک کارمند با تجربه مرکز خانه، پاسخ یک پیمانکار، و یا چک آنلاین برای بررسی بر روی محصولات شما با توجه به. خرید ورقه ورقه حدود ۱۵ درصد بیشتر از شما انتظار می رود شما نیاز. این تخته وایت برد که آسیب دیده، و یا در مورد اندازه گیری دقیق نیست مفید باشد. بررسی کنید تا مطمئن شوید که شما خرید محصولات که حاوی مواد شیمیایی مضر نیست.

کلید کفسابی سنگ کف را در سایت ما بخواهید

نصب مناسب. کفسابی سنگ کف نازک، لایه سخت از هم هیئت مدیره سیمان، چوب، و یا فوم است. آن را به کل پروژه حیاتی است، زیرا طبقه از رطوبت که می تواند در از زیر کف مانند بتن نفوذ محافظت می کند. هنگامی که کف پوش لمینیت معرفی شده است به رطوبت، آن را به ورقه جذب و گسترش دهد. مناسب کمک خواهد کرد جلوگیری از ورقه ورقه از جذب رطوبت که باعث کاهش کمانش و تاب در طول زمان. کفسابی سنگ کف همچنین عایق صدا، درجه حرارت را در خانه خود را حفظ می کند، و یک سطح صاف ایجاد می کند.

کفسابی سنگ کف
تخته سه لا مواد توصیه می شود برای کف پوش لمینیت است. با این حال، نوع خاصی از تخته سه لا شما استفاده خواهد کرد در چه طبقه خود را به پس از نصب در معرض بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شما در آب و هوای مرطوب زندگی می کنند، تخته سه لا دریایی توصیه می شود. هنگامی که خرید، با حرفه ای برای راهنمایی در مورد بهترین نوع برای شما چک کنید.
تخته سه لا معمولا ارزان و آسان برای نصب است. آن را در ورق های بزرگ است که پایین قرار داده شده برای پوشش کف می آید، و آن را در محل با پیچ در امتداد لبه های امن.

ارزیابی نهایی کفسابی سنگ کف

نظارت بر درجه حرارت ورقه ورقه شدن. کف سازی است که در خارج باقی مانده است، و یا در یک فضای سرد، به طور کامل قرارداد. اگر شما شروع به نصب مناسب کفپوش زمانی که شما آن را در داخل و سپس بخشی از زمین سرد نصب می شود. اگر ورقه ورقه نصب شده است در حالی کفسابی سنگ کف که هنوز سرد، آن را به آرامی خواهد به دمای اتاق می آیند و تغییر در اندازه. حتی اگر تنها یک بخش کوچک است که سرد نصب شده بود وجود دارد، آن را گسترش خواهد داد و تحت فشار قرار دادن بقیه از کف. این می تواند کوهان و ترک در کف باعث و خراب کردن کل پروژه. اجازه می دهد کف پوش خود را برای گرم کردن یک شبه قبل از نصب آن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *