مطالعات اولیه کفسابی ساختمان

در مرحله مطالعات اولیه کفسابی بعد، با ارنج زدن همه به جز یکی از ردیف شل به دور از ردیف دوم متصل شده و، در صورت امکان، آغاز روند کور استخوان با میخکوب طبقه پنوماتیک. طرفدار نکته: اگر میخکوب کف می کند یک بوت پلاستیکی محافظ برای جلوگیری از خاراندن طبقه ندارد، پوشش پایه فلزی آن با نوار پوشش. در ثبت گرمایش از کف، همیشه تخته قطع به جا باز قبل از نصب آنها. هنگامی که شما به یک مانع مانند اجاق شومینه آمده، تخته میتر برای ایجاد یک مرز که آن را قاب خواهد شد. چسب این در جای خود و پس از آن صورت میخی است. همچنین در نظر شوی پایان می رسد از تخته اتصالات به صورت چسبیده در برابر آن. در سراسر طبقه ادامه خواهد داد. هنگامی که شما به دو یا سه ردیف گذشته، آن دشوار خواهد بود به استفاده از میخکوب کف، بنابراین مطالعات اولیه کفسابی شما ممکن است نیاز به ابتدای صفحه ناخن به عنوان سطر اول شما انجام داد. به زور تخته محکم با هم، استفاده از یک نوار کنجکاوی کوچک است. پر کردن هر سوراخ ناخن چهره با بتونه چوب و پاک کردن بیش از حد.

مطالعات اولیه کفسابی

مطالعات اولیه کفسابی را بیش تر بررسی کنید

استفاده از یک نوار کنجکاوی به زور تنگ نوار نهایی به عنوان شما را ببندید مطالعات اولیه کفسابی که در آن قالب ریزی و سازه را پوشش میدهد. هنگامی که شما در رسیدن به ردیف آخر، شما ممکن است نیاز به پاره کردن برش طول کف به جا است. اندازه گیری از دیوار به لبه بالا از آخرین نوار کفپوش (و نه زبان). تفریق ۱/۲ اینچ برای ترخیص کالا از گمرک، و پس از آن علامت تخته و قطع آنها. اگر تخته کمتر از ۱ اینچ گسترده است، گسترش چسب

در امتداد زبان از آخرین ردیف در اندازه کامل و سپس متناسب با قطعه کفسابی ارزان نهایی در محل. شما نیاز به استفاده از یک نوار کنجکاوی کوتاه به زور نوار نهایی در برابر همسر خود را به عنوان تمرین شما و ناخن آن را. استفاده از یک قطعه کوتاه از کف برای محافظت از دیوار از که توسط نوار کنجکاوی آسیب دیده است. پاک کردن مطالعات اولیه کفسابی هر چسب اضافی. حذف هر گونه جداکننده، قطع اضافی که ممکن است چسبیده در اطراف لبه، نصب قرنیزهای ووضع کفش، دقیقی ارایه آنها را به دیوار، نه به طبقه، و پایان با نوار انتقال بین طبقه جدید خود را و دیگر مواد کفپوش. پر کردن هر سوراخ ناخن باقی مانده با تطبیق بتونه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *