کفسابی ارزان و مناسب

دستورالعمل کفسابی ارزان و مناسب داده شده در اینجا عمومی برای استخوان کف جامد چوب به یک تخته سه لا یا هستند. قبل از شروع، دستورالعمل سازنده برای کفپوش خاص خود را بخوانید. برش کفپوش چوب بادوام اره میتر قدرت باعث می شود کاهش صاف و راست. خدمات کفسابی حرفه ای به پاره کف پوش، استفاده از یک اره برقی است که دارای یک حصار، مانند یک اره کار و یا اره جدول. برای ، تجهیز یک اره گرد قدرت با یک تیغه ۴۰ دندان کاربید و یا حتی بهتر، استفاده از یک تاج قدرت ( “ریز ریز”) با همان نوع از تیغ اره. برش تخته رو به پایین با یک اره گرد یا رو به بالا با اره کار، جدول دیدم، و یا اره میتر قدرت. مطمئن باشید که تمام کاهش پایان دقیقا مربع (در یک زاویه ۹۰ درجه) می باشد.

کفسابی ارزان و مناسب را از ما بخواهید

برای ایجاد برش های منحنی و یا نامنظم، شما می توانید یک اره صابر قابل حمل (منبت کاری اره مویی) استفاده کنید. تیغه در این نوع از ابزار کاهش در ، اغلب متلاشی سطح بالا. بنابراین، اگر برش خواهد شد قالب ریزی و سازه تحت کفسابی ارزان و مناسب پوشش نیست، مطمئن شوید که به نوبه خود چهره کفپوش پایین در طول برش. اگر برش داده نمی شود، آن را معمولا آسان تر برای کار با کف رو به بالا.
چفت و بست کفپوش چوب بادوام

کفسابی ارزان و مناسب

هنگامی که استخوان تخته به از ، به شما خواهد شد با استفاده از دو روش: استخوان صورت و استخوان کور. هر دو می توان با دست با اتمام ناخن و یک چکش انجام می شود، اما آن را بسیار سریع تر، آسان تر، و کمتر احتمال دارد به آسیب کف به استفاده از یک میخکوب قدرت برای استخوان صورت و میخکوب کفپوش پنوماتیک برای بسیاری از استخوان کور. شما می توانید از این ابزار اجاره اگر شما نمی خواهید به آنها را خرید فقط برای یک کار.

میخکوب بادی طول می کشد خر خر کار از کور استخوان کف چوب جنگلی. به صورت میخی با دست، اولین پیش مته سوراخ خلبان در سطح کفپوش چوبی، کفسابی ارزان و مناسب و پس از رانندگی ناخن تکمیل تا سر خود را تقریبا به سطح می رسد. تنظیم سر در زیر سطح با استفاده از یک چکش و پر کردن سوراخ با بتونه چوب که منطبق بر کف. برای استفاده از یک میخکوب قدرت، فقط و موقعیت ابزار و کشیدن ماشه، آن را باید ناخن در زیر سطح غرق؛ پر کردن سوراخ با بتونه چوب و پاک کردن بیش از حد.

نتیجه گیری

به کور میخی کفپوش، رانندگی ناخن در زاویه از طریق زبان. هنگامی که شیار از هیئت مدیره بعدی است بیش از زبان نصب شده، ناخن ها پنهان است. برای این کار، شما کاملا نیاز به یک میخکوب کفپوش. این ابزار برای راحتی رانندگی یک حلقه ساقه ناخن کفپوش ویژه در یک زاویه از طریق زبان کفپوش به از طراحی شده است. شما فقط ضربه زدن به ابزار با یک چکش مرده ضربه، یک اعتصاب جامد در ناخن.

1 دیدگاه دربارهٔ «کفسابی ارزان و مناسب»

  1. احسنت بر شما
    تنها سایتی که با بهترین کیفیت کفسابی رو با ارزان ترین قیمت انجام میده
    امروز برای ما کار کردین گفتم براتون کامنت بزارم تا خاطره بشه
    ان شاءالله که موفق و موید باشین همیشه استاد بزرگ کفسابی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *