کفسابی و ساب سنگ کردن و چگونگی آن

چگونه برای  کف چوب سخت مری الن امروز مرحله آسان ما در مورد چگونگی پاک طبقه چوب جنگلی را دنبال کنید. تبدیل کف خود را از کسل کننده و کثیف به درخشان، زرق و برق دار و کفسابی و ساب سنگ! طبقه سطحی مهر و موم شده: اکثر کف چوب جدید با اورتان، پلی اورتان و یا پلی اکریلیک مهر و موم شده. طبقه سطحی مهر و موم شده لکه و آب مقاوم در برابر آسیب و ساده ترین برای مراقبت و کفسابی و ساب سنگ: جارو، پاک کردن و شما انجام می شود! نافذ مهر و موم تحت درمان و کف تحت درمان با روغن: همچنین مشترک، یک مهر یا یک روغن نفوذ پایان کمپرس به دانه چوب و سخت است. این نوع از کف باید در شود و محافظت شده با موم مایع یا رب.

اصول مهم کفسابی و ساب سنگ

لاکی، شانس، و کف درمان نشده: اگر چه از لحاظ فنی از اتمام سطح، لاک، روغن جلا و به عنوان رطوبت، نشت مقاوم در برابر نیست و لباس به عنوان درزگیر دیگر ذکر شده است. طبقه درمان با این پس از اتمام و طبقه با هیچ پایان به عنوان شما می نافذ مهر و موم تحت درمان و کف تحت درمان با روغن. هنوز مطمئن شوید که چه نوع پایان دارید؟ به تفاوت در خرج کردن، فقط مالش انگشت خود را در سراسر زمین. اگر هیچ لکه ظاهر می شود، طبقه سطح مهر و موم شده است. اگر شما انجام دهید ایجاد یک لک، طبقه شده است با یک نفوذ مهر و موم، پایان نفت، لاک جلا دادن، لاک الکل و یا لاک درمان و سپس مومی. کفسابی و ساب سنگ کردن سطح مهر و موم شده طبقه: باید ها و نبایدها

کفسابی و ساب سنگ کردن

هنوز روغن، واکس و یا مبلمان اسپری استفاده کنید. نفت برگ باقی مانده، مبلمان اسپری یک سطح لغزنده (فکر می کنم زمین اسکی روی یخ!) ایجاد و موم زمان طول می کشد تا اعمال و باعث می شود دوباره پوشش دشوار است. مرتبط: ۲۳ راه برای کفسابی و ساب سنگ کردن خانه خود را (و خودتان) با استفاده از لیمو هنوز آمونیاک راست، محصولات قلیایی و یا پاک کننده ساینده استفاده نکنید. آنها کسل کننده و یا خراش در پایان. هنوز استفاده از یک محصول طبقه کفسابی و ساب سنگ کردن توصیه شده توسط دان کف یا انتخاب کردن برای صابون ساده و آب است. اگر محصول توصیه می شود سخت برای پیدا کردن یا پر هزینه است، و پاک کننده ها طبقه دیگر حاوی مواد تشکیل دهنده است که نقض گارانتی طبقه خود را، سعی کنید آب و صابون. من یک چهارم فنجان صابون ملایم و یا به pH خنثی (مانند صابون مایع ظرفشویی) و یا مورفی صابون روغن اضافه کنید (با وجود نام، آن را شامل نفت نیست) به یک سطل آب.

کاربرد کفسابی و ساب سنگ

تنها در آب تکیه نمی یا سرکه و راه حل آب برای کفسابی و ساب سنگ کردن طبقه چوب. عملیات های تصفیوی را با آب در کف تیره رنگ، به دنبال و نمی خواهد-تکان دادن تجمع گرد و خاک خواهد شد. سرکه و آب به اندازه آب و صابون موثر نیست و برخی از نشان مه طبقه کسل کننده هر چه زودتر. (کندی احتمالی و نیاز به recoat بدون توجه به آنچه شما با استفاده از اجتناب ناپذیر است. مشاهده تکل ساده چوب مشکلات کف.) دوخته در. کفسابی و ساب سنگ کردن معمول در مناطق پر ترافیک، مانند اتاق غذاخوری و آشپزخانه، شما باید روزانه رفت و برگشت، در صورت امکان، و پاک کردن یک وب سایت دیوار یا دو بار در هفته است. پاک کردن مناطق کمتر قاچاق یک بار در ماه یا یک بار در این فصل است. روش عملیات های تصفیوی یاد داشته باشید: آب بدترین دشمن چوب (! حتی در طبقه مهر و موم شده) است، بنابراین استفاده از طه مرطوب به جای یک خیس فرو بردن.

نتیجه گیری

شیب به سطل از راه حل کفسابی و ساب سنگ کردن آماده، آن زور گرفتن به طور کامل، پاک کردن در جهت دانه چوب و تکرار. هنگامی که آب کثیف می شود، خالی سطل، مخلوط یک دسته جدید از راه حل کفسابی و ساب سنگ کردن و ادامه عملیات های تصفیوی. هنگامی که به پایان رسید، به عقب بر روی تمام سطح را با آب کفسابی و ساب سنگ به شستشو. آیا می شود ترس به در دست و زانو خود را دریافت کنید در صورت لزوم. هنگامی که یک طبقه نیاز به توجه جدی، من آن را کفسابی و ساب سنگ با یک پارچه. (این بهتر از یک اسفنج زیرا شما می توانید به عنوان شما را پاک “احساس” خاک!) مقابله با مشکلات کف چوب ساده علائم خراش گرفتن تو رو؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *