نحوه شستن کیف چرم طبیعی و مصنوعی: روش و طریقه استاندارد LEATEHRS

کیف چرم از جمله موارد پر استفاده در میان خانم‌ها و آقایان است که بسیار پر طرفدار می‌باشد. محصولات چرمی در بازار بسیار متنوع است که برخی از آنها چرم خالص بوده و بعضی دیگر دارای ناخالصی‌هایی می‌باشند. در مجموع چرم هرچه بیشتر کار می‌کند زیباتر می‌شود. اگر کیف شما از چرم طبیعی است می‌توانید بین ۱۰ تا ۱۵ سال از آن استفاده کنید.

نحوه شستن کیف چرم طبیعی - روش شستن کیف چرمی
نحوه شستن کیف چرم طبیعی – روش شستن کیف چرمی

اگر کیف شما از چرم اصل تهیه شده باشد، دوام و ماندگاری فوق العاده ای خواهد داشت. پس خیالتان راحت باشد که در سال های زیادی می توانید از آن استفاده کنید. درحقیقت حتی اگر قیمت زیادی نیز می پردازید، سال دیگر نیازی به خرید کیف نخواهید داشت. (مگر این که از مدل کیف خسته شده باشید.) البته گفتنی است که همین نگهداری از چرم اصل خود نکات فراوانی دارد که بایستی مدنظر قرار داده شود.

نحوه شستن کیف چرم مصنوعی
نحوه شستن کیف چرم مصنوعی

باید دقت کرد که چرم را در ماشین لباسشویی نیاندازیم. گردو غبار می‌تواند آسیب زیادی به کیف چرمی شما وارد کند و به همین جهت باید هر چند وقت یک بار روی آن را دستمال بکشید. بدین منظور یک قاشق مرباخوری شامپو بچه را با آب ولرمبه میزان CC ۲۵۰ و ۳ تا ۴ قطره سرکه ترکیب کرده و به آرامی روی چرم بکشید، بعد از آن با پاشیدن آب معمولی شامپوها را از روی کیف تمیز کنید و به وسیله‌ی یک پارچه آن را خشک کنید. در انتها می‌توانید توسط واکس‌های معمولی روی چرم را ماساژ دهید.

طريقه شستن كيف چرم
طريقه شستن كيف چرم

جهت تمیز کردن کیف چرم، توصیه می کنیم که ابتدا با استفاده از الکل آن را پاک نمایید تا کلیه میکروب ها و باکتری های روی آن تمیز گردند. سپس می توانید مقداری کرم اصلاح مردانه برداشته و آن را روی بخش های مختلف کیف بمالید. حال با استفاده از یک پارچه تمیز کرم را خوب به سطح کیف بمالید و چند دقیقه صبر کرده و در نهایت کرم ها را توسط یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

روش شستن کیف چرم
روش شستن کیف چرم

اگر به نظرتان هنوز کیف به خوبی تمیز نشده است، می توانید برای تمیز کردن از اسپری مو استفاده کنید. اسپری مو به خوبی و راحتی می تواند سطح چرم را تمیز ساخته و لکه هایی مثل لکه جوهر و لکه خودکار را به بهترین شکل از کیف بزداید.

طرز شستن کیف چرم - روش شستن كيف چرم
طرز شستن کیف چرم – روش شستن كيف چرم

چنانچه در تهران آلوده زندگی می‌کنید و زیر باران ماندید و در همین حین روی کیف چرم شما آب باران ریخت می‌توانید با استفاده از کف شامپو بچه و یک عدد اسفنج آن را تمیز کنید.

طریقه شستن کیف چرم - نحوه شستشوی کیف چرم
طریقه شستن کیف چرم – نحوه شستشوی کیف چرم

حتما بخوانید » کفسابی

2 دیدگاه دربارهٔ «نحوه شستن کیف چرم طبیعی و مصنوعی: روش و طریقه استاندارد LEATEHRS»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *