ویژگی های جک سقفی تولید شده در گروه تولیدی قالب بنیامین

گروه تولیدی قالب بنیامین با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساختمان، قالب بتن و جک سقفی، محصولات با کیفیتی تولید می کند. محصولات قالب بنیامین علیخانی به دست کارگرانی حرفه ای و با تجربه و با دستگاه های بروز تولید می شوند از همین رو از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. یکی از پر طرفدار ترین محصولات تولید شده در قالب بنیامین، جک سقفی است. جک های سقفی تولید شده در گروه تولیدی قالب بنیامین علیخانی از ویژگی هایی برخوردار است که آن را به محصولی با کیفیت و پرفروش تبدیل کرده است. در ادامه به بررسی ویژگی های جک سقفی خوب می پردازیم.

جک سقفی

جک سقفی چیست؟

بهتر است اول جواب سوال، جک سقفی چیست را بدهیم و با کاربردهای آن آَشنا شویم. خب همانطور که از اسم آن مشخص است، جک سقفی ابزاری است که از آن برای ساخت انواع سقف های ساختمانی استفاده می شود. برای ساخت انواع سقف ها از جمله طاق ضربی، تیرچه بلوک، یونولیت، وافل و … از جک سقفی برای نگهداری و تحمل وزن سقف استفاده می شود. برای سقف های نیمه کاره به دلیل نداشتن پایداری، از جک سقفی استفاده می کنند تا بتوانند وزن بیشتری را تحمل کنند.

جک های سقفی انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را به ۶ دسته بندی تقسیم کرد. جک سقفی صلیبی، جک سقفی ساده، جک سقفی صلیب دار یا صلیب متحرک، جک سقفی عراقی، جک سقفی سنگین، جک سقفی سبک. هر کدام از جک ها کاربرد منحصر به فردی متناسب با نیاز سازه دارند.

جک سقفی عراقی بیشتر در کشور عراق تولید و مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل به جک عراقی معروف شده است. البته این جک در کشورهایی مانند افغانستان، تاجیکستان و همچنین کشورمان ایران نیز استفاده می شود. در ایران هم از جک عراقی به نسبت دیگر مدل های جک سقفی بیشتر استفاده می شود. گروه تولیدی قالب بنیامین هم با شناخت بازار اقدام به تولید جک سقفی عراقی کرده است تا نیاز مشتریان خود را مرتفع سازد.

یکی دیگر از پر فروش ترین نوع جک های سقفی، جک صلیب دار یا تی شکل است. سر این مدل جک به شکل صلیب یا T انگلیسی است. تفاوت جک های سقفی تنها در شکل سرآان هاست. یک مدل صلیب دار است و دیگری به شکل U انگلیسی که همان جک سقفی عراقی است. بقیه مدل ها، تنوعی است که بر اساس نیاز از روی این دو مدل ساخته شده اسند و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید جک سقفی

سایزبندی جک های ساختمانی

همانطور که گفته شد جک های سقفی متناسب با پروژه های مختلف و برای رفع نیازه سازه ها طراحی و ساخته می شوند. بنابراین طبیعی است که سایز های مختلفی داشته باشند. جک های ساختمانی در ۵ سایز، ۳ متری، ۳٫۵ متری، ۴ متری، ۴٫۵ متری و ۵ متری تولید می شوند. بیشترین خرید و فروش درگروه تولیدی قالب بنیامین مربوط به سایز های ۳٫۵ متری و ۴ متری است.

راهنمای خرید جک سقفی

برای خرید جک سقفی و سپس، استفاده از آن در پروژه باید به نکاتی دقت کرد که به آن می پردازیم. نکات ایمنی ای که در زیر به آن می پردازیم می تواند از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کند.

  • قبل از شروه کار و نصب جک های ساختمانی حتما از کلید قطع کننده و ترمز ها و نشتی روغن و سیم بوکسل ها اطمینان حاصل نمایید.
  • دقت کنید که شبکه برق بالای سر شما و دستگاه نباشد.
  • قبل از بلند کردن بار دیگران را آگاه کنید و این کار را با احتیاط انجام دهید.
  • قبل از بکارگیری جک ها اهرم و هوک ها را بررسی نمایید و برای زیر جک ها از الوار استفاده نمایید.
  • بار به مدت زیاد در هوا معلق نماند.

قیمت جک سقفی

اطمینان داریم با رعایت نکات ایمنی بالا، مشکلی در پروژه رخ نخواهد داد و ساخت و ساز بدون هیچ مشکلی به نتیجه خواهد رسید.

خرید جک سقفی از یک تولیدی معتبر و متعهد به تولید محصولات با کیفیت از دغدغه های کارفرماهای حرفه ای است. زیرا کیفیت ابزار مهمی چون جک سقفی بر روی روند ساخت پروژه تاثیر می گذارد. گروه تولیدی قالب بنیامین علیخانی با داشتن تیمی مجرب و نظارت های دائمی از محصولات و خط تولید، تضمین کیفیت می دهد. شعار بنیامین علیخانی این است: کیفیت به ضمانت قالب بنیامین. برای خرید جک سقفی یا خرید قالب فلزی بتن یا ابزارآلات بکار رفته در ساختمان می توانید با واحد فروش قالب بنیامین به شماره ۰۹۱۳۰۹۹۱۳۰۹ تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

یا می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قالب بنیامین به آدرس ghalebbenyamin.com سفارش خود را بدون محدودیت حجم بار و به صورت آنلاین ثبت نمایید. قالب بنیامین متعهد است تمامی سفارشتات در سراسر دنیا به مشتریان خود تحویل دهد. یکی از ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی قالب بنیامین بروزرسانی منظم قیمت هاست. مثلا برای اطلاع از قیمت سولجر می توانید به دسته بندی سولجر ها مراجعه و کمترین قیمت و بروزترین قیمت را ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *